Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av AudiRaacing
Nu ska ni få er lite bilder på hur den såg ut ;)

Efter tvätt
Bild
Bild
Blev rätt bra men vart inte riktigt nöjd. Får ta med rubbing och vax, då får vi nog se på annat. ;)

Efter solfilmningen ;)
Bild
Bild
Bild
Bild
Vad tycks? Själv blev jag riktigt nöjd med allt förutom bakrutan :(

Annars så nu under veckan så byter jag spindelleder och bromsslangarna sen är den fit for fight för en tripp till spb :) Sen så har jag bokat tid för den så det blir rutbyte (vindrutan) :)

Mer kommer så småning om 8)
av AudiRaacing
Maxwell skrev:Svina inte sönder den där är du snäll, det finns inte så många -85:or kvar.
Beror väl på vad du menar med just svina ner? Har inte tänkt ställa mig och burna precis ;) det ska bli lite blingbling och inte nå mer än så :)
av AudiRaacing
En fråga till er alla som sitter och läser (och förhoppningsvis följer denna tråd ;)), vad tycker ni om ''att göra listan'' som finns just nu? Nånting ni själva skulle vilja ta bort eller lägga till? Vad och varför? :)
av SEpaket
SA4AQS skrev:Sänk den INTE, montera inte 960 handtag (ser inge bra ut), och inga fälgar större än 16".

Ska inte spoiler läppen vara vit? Och har alla gubbkörda 740 den där "grejen" på vänster frammskärm?
Men annars var den grymt fin för att vara en -85a
Instämmer helt! Helst några roliga Volvo originalfälgar som ser snygga ut. Sänkning borde det vara spöstraff på.

Frontläppen var svart på GL -84 och -85, så det tycker jag faktiskt inte man skall ändra på.
av AudiRaacing
Detta är ju ett svar åt båda 2, för ni hade samma invändningar.. typ :p okej, tyvärr så ska 960 handtagen på. Tycker att dom har en cleanare look. Sänkas ska den inte men det ska på max 17'' fälgar, eftersom att de ska på add-on kjolar.
Användarvisningsbild
av Stagern
Tycker det fattas nånting som börjar på t :)
I fall du behöver 740 delar så har jag rätt mycket delar kvar från dom jag skrotat.
Annars fall jag hade haft en 740 (oavsett bil så blir det aldrig orginal för min del) så hade det blivit 960 handtag, 940 front, rejäl sänkning, ocean mk18 mattsvarta och b230 ft med 300 hk det tycker jag är finfint :)

Det är förvånansvärt må[…]

Hörs ljudet inne i kupén under kö[…]

Bud från utländsk intressent för[…]

Ja en får gratulera. Blev slutsumman godtag[…]