Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Kalltkaffe skrev:Jadå :) lite rost finns, liite vid någon skärmkant.

Haha, det har jag flyttat nu, köpte mig en förlängningssladd, ligger i handsfacket nu ;)
Ja, bilen börjar ju trots allt bli till åren, så lite rost är svårt att komma undan tyvärr :|

Smart val att flytta minnet :wink: , annars kunde ju köpt ett mini-minne(ett sånt där som är fysiskt litet), dom är ju snorbilliga nu för tiden. :-)-)
Lucif3r skrev:Vart köpte du dom då? Ser ut som du köpte modellen som inte täcker båda rutorna på bakdörrarna?
vparts :p tänkte att de skulle se bra ut, men ångrar mig. Ska köpa orginal..

Det är ingen som råkar ha en luftfilterburk liggandes? till turbo..
Trevlig bil med snygg färg.

Du har inte lust att bli av med dina "fula" vindavvisare? PMa om du vill göra upp något.
SEpaket skrev:Trevlig bil med snygg färg.

Du har inte lust att bli av med dina "fula" vindavvisare? PMa om du vill göra upp något.
Tackar :)

Nja alla fästen gick sönder när jag montera dom, passformen var inge vidare. Så lär inte sälja dessa för så mycket, så blir
att ha dom på vinterbilen senare istället, tyvär..
Släta lyktlister gör enormt mycket för utseendet.

Lacka stänklapparna i samma färg som bilen, men skippa 'insidan', för det kommer bli bortblästrat relativt snabbt ändå.

Du borde skaffa det nyare blåa grill-emblemet också, ger ett rejält lyft på fronten det också :)
Jag köpte mitt på volvo för ett par hundra till min gamla 945a, dock kommer jag inte ihåg vilken modell det egentligen var till. Var lite för litet jämntemot orginal, men det var ju bara att lacka ramen svart så syndes inte det direkt :P
Så här såg det ut på den: http://www.garaget.org/?car=18034&image=557402

Fasen, man blir ju bra sugen på en 945a igen... :roll:
Framvagnsbalk Volvo 240

Vad jag har hört så accepterar inte bil[…]

V90 MY21 Android Auto / Car Play

Nej, jag menar en inställning under Kommunika[…]

Kan inget om D4 men om vevaxelgivaren inte ger pul[…]

Stötdämpare vibration

Har en v70 07a och jag bytte stötdämpare[…]