Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Stagern
Testade ena lampan igår och den funkade :) dock var det lite problem med kablarna.
Kablarna skiftar ju färg när dom går in i lampan och så hade man självklart tittat fel och klippt fel kablar så första gången så var dimljuset helljus :lol: .

Ska fixa andra lampan i helgen och koppla in allt så jag lovar att det kommer bilder på det i helgen.
Användarvisningsbild
av Stagern
Var och bytte termostaten idag annars har det inte hänt nåt ska in på ac service snart också kondensorn är paj kostar 4000 kr men det är de värt.
Har fått mina ledlampor från china nu :) (kosta 300 kr istället för 900 kr för 4 gånger så mycket lampor) så nu är det bara 2-dins stereon som fattas har en 780 konsol på lager redan så det ska på innan juli är slut i alla fall.
Användarvisningsbild
av Stagern
Okej nu är strålkastarlisterna klara :) och så har jag fått dit nya regskyltshållaren och nya regskylten och ledlampor till skylten

Strålkastarlisterna
Bild
Bild
Regskylten
Bild
Belysningen till skylten
Bild
Bild
Och så har jag satt dit jagrullar dekalerna självklart :)
Bild

Vi lackade listerna med biltema färg blev riktigt bra faktiskt läst att den inte skulle stämma så bra men jag tyckte det stämde jättebra :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 24
Eftermontering av backkamera XC60

Hejsan. Ja det är så att jag är […]

Det är till EGR-ventilen. Har du kännt […]

Ja Vparts har generellt bra grejer. Jag kör […]

Ja det ska sitta en vacuumslang som går till[…]