Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av päpplet
Har faktiskt bytt och lagat lite saker på den. Bytt mätarhus för att få en tempmätare som funkar, bytt torkarblad, dragit i strömkabel för slutsteg, kastat i ett reservhjul (hur länge det stannar kvar i reservhjulsbaljan var en annan sak) och införskaffat en omgång nya högtalare så jag får slänga ut den spräckta julahögtalaren jag fick med :lol:

Passade på i går att spola av den från lite lera också :)
Bild
hade den inte varit så bulig och rostig hade den ju varit räddningsbar...
av Frasp
päpplet skrev:Fin vete väl fan om man kan kalla den för. Förre ägaren nådde inte ända upp när hon skulle måla om huset så tak och skuff är ganska buligt där stegen har stått
Genitaliskt! Inga problem med begåvningsreserven i det här landet...
Användarvisningsbild
av Kompe
Kan du inte ta nån närbild på alla bulor och dylikt?
Jag tycker färgen e för j'vla grann :D 8)
Användarvisningsbild
av päpplet
Steg ett för att få tidernas sämsta insprutningssystem ( i mina ögon) att fungera riktigt så har jag nu 4 styck ultraljudstvättade spridare liggande på jobbet. Nya O-ringar ska inhandlas sen kanske det går att ta itu med allt de andra (skitig mätskiva och div läckande slangar) :)
Användarvisningsbild
av päpplet
Har hänt en del nu :)

Vintersulor på samt har börjat kleta dit den jättefina och jättegubbiga reflextejpen på kofångarna :lol:
Bild

Skulle skrapa rutorna en morgon och det gick jättebra när solfilmen var på utsidan av bakrutan :lol:
Bild

Och idag fick jag bita i det sura äpplet och byta styrleder då de började bli så glapp att det rasslade och skramlade i dom :lol:
Bild

Smetade på lite extra fett
Bild

Och var på skroten och fick en luftburk istället för det öppna igensatta filtret så nu börjar motorn faktiskt piggna till. Nu får den så mycket luft att soppan inte räcker till så den blöddrar ibland så nästa steg är att sätta i rätt pump som jag också fick på skroten :)
Bild

Har utöver de bytt spridare och o-ringar så motorn går faktiskt riktigt fint nu :)
Användarvisningsbild
av Lucif3r
päpplet skrev:Skulle skrapa rutorna en morgon och det gick jättebra när solfilmen var på utsidan av bakrutan :lol:
http://www1.garaget.org/gallery/images/ ... ab91bb.jpg

haha! Nog för att jag sett dåligt utförda toningar, men jag tror aldrig jag stött på någon som har tonat på utsidan av rutorna :lol: :lol:
Är det likadant på dörrarna och småfönstren också eller? :lol:
Dolda Vinkeln...

Det är som sagt var två radarer som sit[…]

230fk går snålt

Nej nej jag bara visade vad jag menade med fullga[…]

Har precis beställt en likadan av en lokal el[…]

Bilen ryker från motorn

Hej. Skulle starta bilen nu vid lunch och så[…]