Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av lulea
Du har möjligtvis inte kvar orignal fälgarna?
Sen bilen Riktigt Snygg!! Tryck dit solfilm så har vi likadana :D Fast jag har inte en sport editon jag har bara satt på krom detaljerna. Har en D5 AWD Summun.
av NyMaN!
lulea skrev:Du har möjligtvis inte kvar orignal fälgarna?
Sen bilen Riktigt Snygg!! Tryck dit solfilm så har vi likadana :D Fast jag har inte en sport editon jag har bara satt på krom detaljerna. Har en D5 AWD Summun.
Jo då, jag har originalfälgarna kvar......Dom kommer jag köra på nu till sommaren......

Har sålt 19" hjulen..... 8)
Användarvisningsbild
av G-kraft
NyMaN! skrev:
Jo då, jag har originalfälgarna kvar......Dom kommer jag köra på nu till sommaren......

Bra att du sålde de, tyckte inte de va speciellt fina MAK fälgarna då , de sticker ut lite, tror din bil hade varit grymt snygg med 19-tums R fälgar , volvo...även med nebula 18-tums...
av jbl
Ser mycket braut din bil 8)
av patrick.bateman28
Måste bara säga att Cassiopeia fälgarna som kommer med sport edition paketet (har samma till min S60) är dem snyggaste som volvo har som orginal. Sitter på V70:n på bilderna längst ner.

Något stöldbegärliga bara har jag märkt den hårda vägen. :-(
Användarvisningsbild
av Nexus
G-kraft skrev:
NyMaN! skrev:

Bra att du sålde de, tyckte inte de va speciellt fina MAK fälgarna då , de sticker ut lite, tror din bil hade varit grymt snygg med 19-tums R fälgar , volvo...även med nebula 18-tums...
Jag tycker fälgarna var läckra du hade. tycker det är fantasilöst att göra som alla andra sätta på R-fälgar eller nebula. visst det är f_n så snygga men alldeles för vanliga.
850 GLT -93 montera vinge?

Ska montera en vinge på backluckan, den med […]

Motorras efter abs kontakt hoppat ur

Varför lossades kontakten och ungefär […]

Lätt att jämföra med awd drar v&aum[…]

Nu har bilen vart in på säkning med H[…]