Snart sitter R-fronten på plats :D :D :D
Moderator: Moderatorer
poseidon skrev:Sänkning?
agusta44 skrev:Är lite rädd för att den skall bli för stötig men håller med det hade gjort sitt.poseidon skrev:Sänkning?
Håller med, sänkning.
Åker själv H&R sänkfjädrar på min S40 T5 är väldigt nöjd med det. Inte alls för stötigt med bara sänkfädrarna "problemet" kommer när du byter till hårdare eftermarknads dämpare då kan bilen upplevas som stötig.
Fin bil för övrigt-)
Lucif3r skrev:Hurru, det finns ju ingen bild frammifrån på hur bilen såg ut med originalfronten!Kommer här
crumpets skrev:Vad kostade r-designdiffusern och spoilern? TIttar på lite alternativ för en ny/nästan ny bil själv och en hel del fina s60 finns ju därute men de ser ju så sjukt tråkiga ut med vanliga fronten och baken tycker jag.Jag fick tag på difusern och fronten billigt på blocket men där fanns en repa i fronten så den fick jag lackera om. Om du är intresserad av att köpa så kan jag nog få tag på fler utan problem.
Jäkligt snyggt blev det på din bil! :)
Tzzzzzz skrev:Hur går det ihop?crumpets skrev:Vad kostade r-designdiffusern och spoilern? TIttar på lite alternativ för en ny/nästan ny bil själv och en hel del fina s60 finns ju därute men de ser ju så sjukt tråkiga ut med vanliga fronten och baken tycker jag.Jag fick tag på difusern och fronten billigt på blocket men där fanns en repa i fronten så den fick jag lackera om. Om du är intresserad av att köpa så kan jag nog få tag på fler utan problem.
Jäkligt snyggt blev det på din bil! :)
Du har nog rätt. De bilder jag sett på […]