Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av agusta44
poseidon skrev:Sänkning?

Håller med, sänkning.

Åker själv H&R sänkfjädrar på min S40 T5 är väldigt nöjd med det. Inte alls för stötigt med bara sänkfädrarna "problemet" kommer när du byter till hårdare eftermarknads dämpare då kan bilen upplevas som stötig.

Fin bil för övrigt :-)-)
Användarvisningsbild
av Tzzzzzz
agusta44 skrev:
poseidon skrev:Sänkning?

Håller med, sänkning.

Åker själv H&R sänkfjädrar på min S40 T5 är väldigt nöjd med det. Inte alls för stötigt med bara sänkfädrarna "problemet" kommer när du byter till hårdare eftermarknads dämpare då kan bilen upplevas som stötig.

Fin bil för övrigt :-)-)
Är lite rädd för att den skall bli för stötig men håller med det hade gjort sitt.
Användarvisningsbild
av crumpets
Vad kostade r-designdiffusern och spoilern? TIttar på lite alternativ för en ny/nästan ny bil själv och en hel del fina s60 finns ju därute men de ser ju så sjukt tråkiga ut med vanliga fronten och baken tycker jag.

Jäkligt snyggt blev det på din bil! :)
Användarvisningsbild
av Tzzzzzz
crumpets skrev:Vad kostade r-designdiffusern och spoilern? TIttar på lite alternativ för en ny/nästan ny bil själv och en hel del fina s60 finns ju därute men de ser ju så sjukt tråkiga ut med vanliga fronten och baken tycker jag.

Jag fick tag på difusern och fronten billigt på blocket men där fanns en repa i fronten så den fick jag lackera om. Om du är intresserad av att köpa så kan jag nog få tag på fler utan problem.
Användarvisningsbild
av poseidon
Tzzzzzz skrev:
crumpets skrev:Vad kostade r-designdiffusern och spoilern? TIttar på lite alternativ för en ny/nästan ny bil själv och en hel del fina s60 finns ju därute men de ser ju så sjukt tråkiga ut med vanliga fronten och baken tycker jag.

Jag fick tag på difusern och fronten billigt på blocket men där fanns en repa i fronten så den fick jag lackera om. Om du är intresserad av att köpa så kan jag nog få tag på fler utan problem.
Hur går det ihop?

Är det nästa grej som snos när man parkerar vid köpcentrat eller?

Ursäkta en nybörjare, men jag behöv[…]

245 Turbo

Bilen har stått ett antal år på […]

Du har nog rätt. De bilder jag sett på […]

Beror ju lite på vilka däck det handla[…]