Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Nexus skrev:Det var en trevlig samling traktorer. Du är förlåten för den gröne :lol:
Fan vad gött :-)-) 8) har du några traktorer? ;)

Ni andra som läser får gärna slänga in en kommentar, gärna med tips!
Fluffen skrev:De var ett snyggt par. :-)-) Ser att 745:an är förpassad till maskinhallen tillsammans med de andra traktorerna och maskinerna, där passar den bra. :mrgreen: :wink:
744an är fin iaf ;) Men roligare motor i 745an, dock går den bara på 5 burkar nu, därför den står i maskinhallen :cry:
Fluffen skrev:Tråkigt. :(

Ser att du har en spridare för fånggröda fram på deutzen och en överum såjet, har ni möjligtvis spannmål som huvudgröda? :D :roll:
Nää vi har dom bara för skojsskull :lol: :lol: :wink: ja spannmål, sen har vi kor :-)-)
Fluffen skrev:Jo, men det är ju roligt om de funkar med. :-)-)

Trevligt, kött eller mjölk?
Då ligger du i startgroparna för vårbruk snart då. :wink:
Tänkte på att vi har såmaskin för skojsskull ;) (men det har vi ju inte :P )

Köttdjur har vi!
Ja snart äre vårbruk :D Men själv vill jag vill bli skogsmaskinsförare när jag blir äldre, men jag utbildar mig till anläggningsmaskinförare just nu, med c kort! Får B och C gratis av skolan :-)-)
Jaha, du menade så...
Vissa har det bra, sökte till en maskinförarutbildning men fick ett nej från min snåla kommun. :-(O)

Konstgödsel på vallarna ligger på menyn här nere om någon vecka så snart det bär. :D
Fluffen skrev:Jaha, du menade så...
Vissa har det bra, sökte till en maskinförarutbildning men fick ett nej från min snåla kommun. :-(O)

Konstgödsel på vallarna ligger på menyn här nere om någon vecka så snart det bär. :D
Ja det är gött, men jag måste bli klar med c den här terminen om jag ska ha det. :P
Skolan ska läggas ner till sommarn(skit örebro politiker) så ska få flytta till en annan skola, där jag inte kommer kunna köra lastbil om inte AM linjen skaffar egna lastbilar, hela skolan kommer splittras :cry: (http://www.orebro.se/wadkopingsutbildningscenter)

Jasså, här är vi med i krav så då blire inge konstgödsel här :P

(lite väl mycket OT nu dock ;) hehe )

Bud från utländsk intressent för […]

Shims under "bladfjäder"

På Sweedspeed är det några som by[…]

Kör Ctek Njord med lastbalansering

Baklucka låser ej

Hej alla! har en v70-99 som bakluckan inte lå[…]