Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Har nu börjat på åtgärd Solenoid, vilket har givit mig huvudbry, ska försöka dra kabeln gömd hela vägen från luckan till förarplats/mittkonsollen men får fan inte ner kabeln i D-stolpen. har fått fram den så att jag kan dra genom ramen till rutan på luckan men sen ska jag ha ner den i D-Stolpen så går det fan inte, är det så att taket och resten av karossen är olika delar? Vill ogärna borra i bilen, men det kan i slutänden bli den ända lösningen på problemet.
Ja då kommer äntligen dom utlovade bilderna Dom får tala för sig själva.

Lätt inkörd.
Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
Kan man lungt undra över, men kofångarn har varit lackad, färgen har släppt, men inget jag kommer bry mig jättehårt i. Kommer se till och få henne tvättad när vädret tillåter, kanske till och med tar till handtvätt, men då ska jag har tillgång till allt så nära gratis det går :) Annars blir det Renast+ på OKQ8.

Ett lite störande fel som uppdagades när kusinen och jag var ut och jag fick känna lite på henne var att hastighetsmätaren la av, men det vart åtgärdat trodde vi, men icke. Det visar sig så att mätarn står stilla tills det blivit lite varmt i kupen.
Bilen hämtades och betalades 101228 papperna lades på låda ca 2100 samma dag 101230 så skickar jag iväg reg-nr till bilregistret SMS, får då en glad överraskning bilen är min på pappret :)
den va enligt gubben på SBP fin under med :) vilket glädjer mig.

Ja visst det finns ju blemmor, men det är som mest ytrost och det skall åtgärdas. Skönt när det inte är en metallic lack man ska kladda med.
Ok, saker som kommer ske på bilen

() Vita blink fram o på skärm bak sitter det redan, är det någon som sitter på något så kanske jag är intresserad.
() Tvätt
() Liten service
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10

Bud från utländsk intressent för […]

Shims under "bladfjäder"

På Sweedspeed är det några som by[…]

Kör Ctek Njord med lastbalansering