Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av MrSimson
precis päpplet, inga problem här inte... :P
Gick inte brett alls, inte där iaf :P var bara ren isgata. Provade allt, med det gick bara rätt fram :(
Ja det var riktig tur, det kunde ha varit så illa att vi suttit 6 pers i bilen, dvs 4 obältade bak, o då hade det ju inte varit lika bra. Men som tur va tog dom egen bil.
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Hoppsan, det där var väl lite onödigt :wink: Pansarvagn är ett passande ord :) Bra att det gick bra för er som satt i bilen.

/Kalle
Användarvisningsbild
av cybermunk
Gamla Volvo bilar kan man ju nästan välta träd med :)
Användarvisningsbild
av MrSimson
Ja, en liten uppdatering kan jag unna mig iaf. :D Bilen är nu helt besiktad, fick igenom co halten. Och rutan brydde sig inte besiktningsmannen nämnvärt om, som tur var. Men han skulle ju också bara kolla co halten så jag tycker att det är helt i sin ordning. Dock så kommer väl det har antagligen att resultera i att jag kommer att åka med trasig ruta hela vinter, nu när jag kan det menar jag :P Har dock haft lite andra problem med bilen... den har gått extremt illa. Dock är det fixat nu. Det var lite skruvande på co-skruven o tomgångsskruven på förgasaren som behövdes så nu går den nästan som en klocka. Dock lite snålt nu tror jag så ska nog ställa på den lite. Sedan har det blivit lite inköp: extraljus*5 som ska på bilen snarast. Det är mörkt ute nu. Har byggt rampen och provmonterat men inte kopplat in dom än. Bilder kommer när det är gjort. Sedan har jag även införskaffat mig en skrämma tanter- o idioter -tuta från biltema. En kompressortuta som också väntar på montering. :D Ja, det var väl allt. Ingen rolig update utan bilder tyvärr, men det kommer. Blir så mycket sladdande o annat att jag inte hinner ta några bilder. :P

Fjäderbenen beställdes komplett med allt[…]

230fk går snålt

BTR-en reglerar ju bränsletrycket efter under[…]

Mercedes EQB 300 4Matic 2023 Svart

Jo, en sak som är irriterande. Bilen är […]

Kupéfläkt "döda utblås"

Jag har en V60 D4 från 2017 där kupefl&[…]