Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av BamZe84
crumpets skrev:Hur sjutton har du lyckats beta av 7 bilar på den tiden :shock: Var väl inte ens ett halvår sen... Hann ens ägarbytena gå igenom innan du köpte nytt? :lol:
Haha ja du bra fråga... Polo säger väl en del, den jävlen kan man inte köra lixom :) sen den ljusblåa 740 i fint skick där hoppade 1an ur hela tiden, så den sålden ja därför. Saaben sålde ja för de är saab, de håller inte att köra saab ^^
Användarvisningsbild
av BamZe84
Godmorgon gott folk!
Vaknade imorse och tyckte lite synd om mig själv, så jag tänkte jag måste åka och handla lite prylar till bilen.
Så de blev en runda till KGtriming och lite shopping. Tänkte se om ni kan gissa vad som handlats och vad de ska
blir av de...

Bild

Nåå, vad är de för godis jag handlat ???
Användarvisningsbild
av BamZe84
Men ni var ju inget bra på att gissa så här kommer en liten ledtråd till er...

Vad kan denna kabel behövas till, och har detta något samband med påsarna och lådorna kanske ?

Bild

På väg hem när ja köpt bilen så gick vindrutetorkaren i sönder, och här va felet! Vajern till passagerar sidan hade gått mitt av..
Vilken tur att Bilia hade en sån hemma :) Nu blir de Bilia i Malmö en runda...hej hopp :)

Bild
Användarvisningsbild
av cybermunk
konstant lysande något kommer det komma i alla fall som det ser ut.
Användarvisningsbild
av BamZe84
Vita blinkers runt om med lysande sidoblinker :)
Användarvisningsbild
av BamZe84
Tjenare!
Tänkte slänga upp lite bilder på dagens inköp och installation :)

Vita blinkers fram, röktonade sidoblinkers med lysande blinkers...

Bild

Nya baklampor med vit blinkers, diod lampor i regskylten...

Bild

De va lite för idag :)

// BamZe
Användarvisningsbild
av crumpets
Satt som en smäck med vita baklampor :) Fattar inte hur de tänkte med de oranga. Ser ju så jävla mycket bättre ut såhär!
Användarvisningsbild
av BamZe84
crumpets skrev:Satt som en smäck med vita baklampor :) Fattar inte hur de tänkte med de oranga. Ser ju så jävla mycket bättre ut såhär!
Hehe nä du har rätt, vad tänkte dom från början lixom :)
Användarvisningsbild
av BamZe84
Tjenare!
Idag har de blivit meck hela dagen igen :) Först började jag med att borra hål till en antenn till, och byta ut den gamla så de
sitter två likadana. Sen när de va färdigt så va ja sugen på något nytt spännande, så åkte iväg och handlat lite....

Här kommer lite bilder, så nu får jag se om ni kan gissa vad detta ska bli ....

Bild'

Bild

Bild

Nu ska jag dra in och tvätta bilen, så kommer de bilder lite senare :)

// BamZe
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Den som löser livslängdsproblemet hos Li[…]

Service Peugeot 107 2007

I går var jag och pressade ur det gamla lagr[…]

Idag har jag bokat tid för service. Classic s[…]

XC70 2016