Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Marlboroman
cybermunk: Tackar 8)

~Kalle~: Ja, det kan man väl säga :) Suttit och gått igenom lite papper på den, och de 2 tidigare ägarna har pysslat om den. Fullstämplad servicebok, alla besiktningspapper finns och en del kvitton på rekond och framförallt extra rostskyddsbehandling. Och det är ju inte alls dumt :D
Användarvisningsbild
av Nexus
fin bil, personlingen tycker jag Nebula är snyggare men smaken är ju olika. FD Jobbarkompisen hade Nebula på en svart s60 Riktigt snyggt 8)
Användarvisningsbild
av Marlboroman
Grammse: Jo, Nebula sitter ju som en fläskläpp på S60 helt klart. Vi får väl se vad jag kommer över och har råd till. Den svarta slukar ju en hel del pengar.

Tomes88: Tackar 8) Ja, det är riktigt skönt att den är omhändertagen. Nej, en sån behabndling är ju inte alls fel.
Användarvisningsbild
av Marlboroman
Kommer nya bilder imorrn efter att kastat på dem, jag tror det kommer bli kanon 8) Och nu kan jag kränga över vinterdäcken som ligger på plåtfälgarna nu på Mimas-fälgarna istället
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 17
Brainys V60

Det är ett Volvo original och jag köpte […]

Byta kondensor själv?

De brukar sitta i ordningen kondensor, laddluftkyl[…]

Under 30 sek efter tändning av kommer det ett[…]

V50 D2 man 2012 Glow plug?