Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Guligan
Det är snabba ryck. Bilen gick "definitiv" dagen efter jag beställde den, och är mig veterligen redan färdigbyggd. Verkar som om Volvo ville ösa på i produktion innan semestern, säljaren pratade först om leverans i slutet av augusti, nu ser det ut som om det blir i juli. 8)
Användarvisningsbild
av Guligan
Leverans på fredag 17/7, det har gått osannolikt snabbt från order till leverans.
Lite nyfiken på färgen Caspian blue, som ju är ny för MY10. (har inte sett någon bil lackad med denna ännu)
Användarvisningsbild
av Guligan
Jag tog "standardfälgen" Canicula 17". Har den på nuvarande bil, den är snygg och lätt att göra ren. Ca 4-5 veckor blev det nog mellan beställning och leverans med tillbehörsmontering och allt. Ska försöka ta lite bilder i helgen om det blir något bra väder :)
Nu har jag kört 8 mil och ta mig f-n; det är en helt annan bil är min förra 200 hk 2,5T MY08. Bilen känns rapp på ett helt annat sätt och tyst (har laminerade sidorutor) som säkert påverkar en del. Och bilen har en betydligt högre utväxling, men den orkar med det!! Det lär märkas på bränsleförbrukningen! Återkommer i helgen med mer info om denna initialt mycket trevliga bil.

Svarar på min egen fråga https://www.j[…]

230fk går snålt

Japp stämmer jag köpt för 3" l[…]

Ja, det löste sig med att byta bränsletr[…]

Startade den första gången sen maj, fly[…]