Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Tomas88
Det går utför får jagrullar. :wink:

Nej då skojar bara. Det är alltid roligt med lite variation. Vi har ju till och med sett Skoda här på garaget.
9-5an ser rätt fräsh ut får jag säga.
Användarvisningsbild
av Fluffen
Här nere där jag bor så tycker jag inte det finns en enda fräsch 9000, alla är lika skabbiga. :lol:
9-5:an på sista bilden går inte av för hackor den heller. :wink:
Användarvisningsbild
av Brainy
Fluffen: Aha, var en kille som sa igår att det var en nedrans snygg 9000 jag hittat på så jag tyckte det var bäst att dubbelkolla ;) Det var mycket roligt att höra att du gillar vad du ser!
Jag tror den kommer bli riktigt bra, fabrikstrim, eibachfjädrar runt om, nyligen renoverad motor. En lättare toning på den och hajfeneantennen så *mums*

Tomas88: Gör inte båda 9-5orna det? *muttrar*
Användarvisningsbild
av Tomas88
Oj. Den sista bilden var inte där när jag skrev. Jo den sista ser ju ännu fiare ut. Men va fasen köper du bara massa Saabar för?
Användarvisningsbild
av Nexus
Brainded skrev:Grammse: Det fotot var från samma dag som jag köpte bilen, kikar du på andra fotot så är vindavvisaren borta och åtminstonde främre blinkersen är bytta till ljusa.
Så det är fortfarande orange sidoblinkers menar du??? :-O) :-O) :-O) :-O)
Användarvisningsbild
av Ståhl
Nej men igent illa menat i mitt senaste inlägg :roll:
Har sett endel saabar i mina dagar och måste säga att jag inte sett så många som är finare än dina. :wink:
Användarvisningsbild
av bjompa
Grammse skrev:Nejdå bara kul med lite spridning på skiten :wink:
Hmmm.. jo för SAAB är ju latin å betyder Jag rullar..... mmm just ja...

Sveriges VOLVOforum... ?:-/
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 78
Länkarmsbussningsverktyg

Verktyg för borttagning och installation av l[…]

D4 VEA dricker olja

Det här hålet känns väldigt k[…]

Borde inte eventuell plastmutter sitta på de[…]