~Kalle~ skrev:Fyfan vilken oturFasen så less jag hade varit vid andra smällen när man just var klar med första reparationen :( Följer tråden med spänning
Jag ska erkänna att smällen med vildsvinet, knäckte mig ganska bra :| Så jag ska inte försöka måla upp mig som någon heeman. Dagarna efter den smällen visste jag varken ut eller in... Allt jobb jag lagt ner? Hur smälter man en sån grej? Frågorna var många, och det fanns inte riktigt något svar... Vänner och bekanta som visste om allt jobb jag offrat på bilen, kunde ju "bara" stötta! Men faktum kvarstog att bilen var sabb återigen, och jag var på något vis tvungen att ta ett beslut hur jag ska göra... Rent ekonomiskt vore det idioti att laga upp bilen igen, då jag redan lagt så mycket pengar på kärran samt inköpspriset. Så jag vet att jag aldrig kommer få tillbaka något på det jag kommer göra med bilen framöver, men allt jobb som jag nyligen innan smällen lagt ner? Någon valuta vill jag ha för detta, och enda sättet är att laga upp bilen igen... Och köra vidare med den! Dessvärre lär det kännas väldigt "kyligt" att sätta sig bakom ratten på denna bilen igen, då den bringat så mycket otur redan :???: