Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Tomas88
Nej då Grammse jag är inte ledsen. Jag vet att du gillar att provocera lite :wink:

Det är bara bra att du håller uppe stämningen här på forumet.
Användarvisningsbild
av miklis
Bild

Ett av bilens två tilltänkta totemdjur.. söt =D Placering bakom baksätet.

Bild

Och den andra.. som ska bo på instrumentbrädan.

Får la ta o fixa den där älgen oxå då. hehe :D
Senast redigerad av 1 miklis, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av Tomas88
grammse skrev:Nej Älg är inte förknippat med jagrullar. Det är bara så snyggt att volvo ägare måste ha det :lol:
Nej men man kan ju nästan tro det :wink: Det är ju så jäkla många som har det.

milkis: Vill man visa sin tillhörighet till forumet så får man skaffa en jagrullar-dekal att ha i bakrutan som grammse har.
Användarvisningsbild
av bjompa
Denna ser ju lovande ut, såg att du kollar på pioneerstereon oxå men inte va så hemma på att installera stereos, de är inga problem att koppla in stereon då du köper en ISO-kabel å antennadapter till X40. Bara koppla in å lyssna vidare som om inget har hänt :wink:
Användarvisningsbild
av miklis
Ja jo, DET vet tillochmed jag :D Jag tänker mer på slutsteg o så. Ska klämma in en liten kickerbas oxå för att få lite mer... öööhh... kick... i basen..
Användarvisningsbild
av bjompa
Jaja, men de är ju inge svårt å pilla dit ett steg heller.. de är nästan svårt att misslyckas.
Men ett tips är ju att du skaffar dej en ganska liten låda om du är i behov av skuffen för utrymmet försvinner ganska fort eftersom de är ganska litet från början..
Användarvisningsbild
av bjompa
miklis skrev: Finns även gula lampor i positionsljusen. Tänkte smyga dit vita så fort jag vet hur jag får bort dom. Dom satt jävligt hårt o det verkar lätt att slinta på lacken eller ta sönder något.
Har du kommit på hur du ska göra??

Om inte... skjut armaturen bakåt, troligtvis lär du ha en mejsel eller liknande, ta de lite lugnt så du inte pajar lacken, lyft armaturen i framkant så får du loss dom..

Lamphållaren vrider du bara på så lossnar den.
Användarvisningsbild
av Brainy
Ser ut att vara en fin kärra!

Personligen så tycker jag oringalfälgarna du har på nu är mycket fina!
Har haft dom på två x40-bilar och det är väl dom enda bilar jag ägt där jag inte velat byta fälgar.

mvh
Anders
Användarvisningsbild
av miklis
Dåså. en halvtidig morgon igen.. Först, iväg till matrialbutiken o inhandla småsaker.. Sådär. Allt utlagt och redo..

Bild

Lite pill, några svordomar, lite kall cola och lite spanande på ett par riktigt snygga ben som kom förbi.. Sen kom det på plats!

Bild

Hmm, där kommer de där benen igen... BRB! :-DD
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
V60 sliter däck bak

Är i samma sits....de sliter insida bak! Ve[…]

Nya Volvo XC70 PHEV

En förbränningsmotor och 3st elmotorer, […]