Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Braweheart
Tomas88 skrev:
NORDIC MAN skrev:tjusigt men vad säger harry haffa om detta :shock:
Ja jag funderade också lite på de.

Hur tänker du göra på besigningen?
Killen som fixa detta åt mig har samma på sin V70. Och den gick igenom besen ut problem..

Polisen har inte sagt nått.. Man får ju ha dem lysande orange, men ingen annan färg.
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Som sagt så har bussarna detta så det borde inte SPB eller pollen säga något om :P :wink:
Användarvisningsbild
av Braweheart
Har nu även beställt lamphållare till V70:n av USA-model. Så att framblinkersen kommer att lysa som skärmblinkeren..
(2 x Lamphållare (en styck) - Artnr: 8628245 och Tvåpolig lampa (en styck) - Artnr: 989790)
Bilder kommer när jag fått detta.
Användarvisningsbild
av Nexus
Brawehart! Jag gillar din posivitet trotts att vi här inne brukar vara snabba på pika varandra lite :wink:
Senast redigerad av 1 Nexus, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av bjompa
Tjenare brawehart din gamla volvoskojare...
Hur går de me blinkersen då??
Användarvisningsbild
av bjompa
De där tjaffset om lagligt eller inte me "bussblinkers" å lysande orange fram är helt lagligt..
Användarvisningsbild
av Braweheart
bjompa skrev:Tjenare brawehart din gamla volvoskojare...
Hur går de me blinkersen då??
Jo grejorna till fra blinkersen kommer på fredag.. :lol:
bjompa skrev:De där tjaffset om lagligt eller inte me "bussblinkers" å lysande orange fram är helt lagligt..
Jo precis har ringt till SBP och kollat detta..
Användarvisningsbild
av Nexus
bjompa skrev:De där tjaffset om lagligt eller inte me "bussblinkers" å lysande orange fram är helt lagligt..
på sidan okej men inte orange lysande i framblinken sk USA lampor. icke godkänt på besikt eller av polis. jag klarade mig men en varning om jag lovade att omedelbart byta tillbaka till vanliga blinkerslampor :roll:
men du kanske nu iofs bara menade sidoblinkers :oops:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 27

Det är sänkt. Jag tog BE 2019 men f&ari[…]

Kolla på insidan av fälgen om där […]

Slänger in en fråga och hoppas att den […]

Fel centerhögtalare?

Hej! När jag hämtade ut min V60 recharg[…]