Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
betterlead skrev:Ser ju coolt ut med Ocean Race-listerna. Ska överväga det. Absolut.

Förresten, är det bättre om jag lägger upp bilderna här eller ska jag bara behålla flickr-länken till dem? Det kommer fler bilder...
upp med bilderna här såklart :D
Användarvisningsbild
av henka35
Ottoman skrev:Mycket fin bil, klart den snyggaste färgen som Volvo har i paletten. Hade Barents Blå på min V50 och ville ha det på min V70 också men frugans veto gick och ville ha omväxling så det blev Titanium istället.

Henka35 - Har du fler bilder med OceanRace listerna? Bara att gå in och köpa på Bilia? Hur demonterar/monterar man dem?
Listerna kostar 245 kr/st och har Artnr: 30733087 samt 30733086.
Instruktioner för montage hittar ni här

http://vccs.volvocars.se/accessories/ii ... code=sv-SE

Sedan har jag skapat en ny tråd med bilder på min bil.

/Henrik
Ok, här är de:

Bild
Beroende på fotovinkel får man fram så olika drag i karossen.

Bild
Mindre zoom... Häftigt P-hus dock. Nytt, glasat och kul arkitektur. Precis som Volvon.

Bild
Mer zoom. En kamera utan zoom kan slänga sig i väggen. Zoom ger stora DET.

Bild
Bakluckan, snart kanske jag tycker om den, rent ut? Jag tror jag gör det redan.

Bild
Takspoiler. Egentligen inget å ha kanske, men ger bilen en helt annan look.

Bild
En studie av bakpartiet.

Bild
En studie av framskärmen. Fälgar: Canicula 17".

Bild
Volvo glömmer döljer aldrig sitt förflutna. Väldigt mycket P1800ES i denna
bakskärmslinje. Stor anledning till att jag åter står som Volvoägare. Nostalgisk idioti?

Bild
Är den så lång, trots allt? Taget utanför SonyEricssons nya byggnader i Lund vid E22:an.

Om ingen har något emot det, så slänger jag upp fler bilder så småningom.
Rakt framifrån och bakifrån saknas. Jag vet. Kommer.
Kanske några interiörbilder skulle vara något. Lite svårare för en amatör att plåta dock.
Användarvisningsbild
av bjompa
Klart man ska ha takvinge, ser tomt ut utan den. sen är väl bilen väldigt hög, riktig gubbvarning, hehe.. Annars är den väldigt trevlig.
Vi kör på hjul här nere i Skåne. Vi har så lite snö så vi klarar oss utan medar/slädar. :wink:

Anyway, kanske tur då att jag inte valde en XC. Å andra sidan är jag ju redan gubbe så det passar mig kanske att få ett lite bekvämare insteg. Ryggen är inte min helaste kroppsdel...
Användarvisningsbild
av Nexus
Upp me så många bilder du vill. T E X Sweeman har ju snart bilder på varje skruv i 740:in :lol: och vissa bilder som man inte ser ett skit på :wink: och han ska vara proffs :roll: .
Nu får ingen feltolka detta då sweeman och jag är "vänner" :mrgreen:
Användarvisningsbild
av Brainy
Klart vi vill se foton!

Nackdelen är bara att jag snart blir så avundsjuk så jag går och belånar lägenheten igen, jag som var så stolt när jag för två veckor sedan bestämde mig för att vänta något år med att köpa dyrare bil och amorterade av rubbet :wink:

mvh
Anders
Användarvisningsbild
av bjompa
betterlead skrev:Vi kör på hjul här nere i Skåne. Vi har så lite snö så vi klarar oss utan medar/slädar. :wink:

Anyway, kanske tur då att jag inte valde en XC. Å andra sidan är jag ju redan gubbe så det passar mig kanske att få ett lite bekvämare insteg. Ryggen är inte min helaste kroppsdel...
Synd på ryggen annars är de ju klockrent utan snö, då kan man ju sänka ännu mer.. ner på genomslaget bara :twisted:
Bild
Nosen. En riktigt vacker grill.

Tävling: Vad skymtar längst ut till höger i bilden?
Lufta koppling som inte går

Det är bara att fortsätta lufta tills de[…]

V60 sliter däck bak

Jag gissar på att det har med bilsläp a[…]

Liten ventil i gasspjället B230E

Byta till spjäll utan ventilen eller kör[…]

Ska man hårdra det finns det två sorte[…]