Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av anderzohn
grammse skrev:vi får fortsätta våren 2 mans diskution då de andra visst är rädda för skoda :lol: :lol:
lite färg på backspeglarna skulle sitta fint i min smak :roll:
hur lång har den rullat? årsmodell? ser ju ut att vara i hyffsat skick vilket" hantverkar" bilar inte brukar göra ;-//
ja man kan ju komentera nåt annat än volvo vettu :wink: backspeglarna å kofångarna ska få lite färg tänkte ja..den har rullat 13900mil..ja den är riktigt fin finns inte mycke rost på den vilket är ganska vanligt på dessa..fick tag i alu durk te flaket idag och ett flaklock..sen åker d på en stoooor alu vinge lägst bak på den :-O)
Användarvisningsbild
av Nexus
minns du när BILSPORT gjorde om en skoda eller om det var en caddy :???: Gul var den med kjolar och lite annat skit på. den blev riktigt snygg även om det var en a-traktor som ej blev godkänd i bilprov :lol:
av anderzohn
grammse skrev:minns du när BILSPORT gjorde om en skoda eller om det var en caddy :???: Gul var den med kjolar och lite annat skit på. den blev riktigt snygg även om det var en a-traktor som ej blev godkänd i bilprov :lol:

jo jag minns d men kommer inte riktigt ihåg hur den såg ut..
Användarvisningsbild
av Gizz
grammse skrev:minns du när BILSPORT gjorde om en skoda eller om det var en caddy :???: Gul var den med kjolar och lite annat skit på. den blev riktigt snygg även om det var en a-traktor som ej blev godkänd i bilprov :lol:
Kan säga att den rullar fortfarande i Karlskrona. Såg den i somras om jag inte kommer ihåg fel. Fortfarande lite udda för att vara en pickup.
Användarvisningsbild
av lilleman
kul att se en knegarbil som blir ompysslad istället för att rosta sönder.
ser redan bra ut med sänkningen fälgarna och solfilmen
kör hårt. :P

mvh/roger
Användarvisningsbild
av Pliind
Just nu kör jag också pickis ;) WV tvillingbil till den du har :P fast den är bara temporär :P men det är rätt fränt när man tar hand om dem å pimpar upp dem lite!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8
Byta till elstol VolvoS60-13?

Har en Volvo S60 -13 med skinnklädsel dä[…]

Har liknande problem som i denna tråd, men p[…]

Du har ju en -13 så då lär ju en […]

Carplay trådlöst?

Lånar tråden lite. Någon som vet[…]