Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av anderzohn
grammse skrev:ska du ha samma bil en HEL vinter :?: Lova inte för mycket nu :wink:
Men varför spackla igen R på fälgarna?? jag tycker det är snyggt :)
Men det är ju ioförsig dina fälgar :roll:
ja kanske den som lever får se :wink: därför d är ingen som har gjort d än måste va ensam om nåt vettu :wink:
Användarvisningsbild
av Nexus
vad är det där för special nyckel??? den var snygg :D
Användarvisningsbild
av Nexus
fungerar det som ser ut som larm knappar (3st) eller är det bara för att nyckeln ska se fin ut?? Det var snyggt jag vill oxå ha , bättre än att ha nyckel och dosa :(
av anderzohn
grammse skrev:fungerar det som ser ut som larm knappar (3st) eller är det bara för att nyckeln ska se fin ut?? Det var snyggt jag vill oxå ha , bättre än att ha nyckel och dosa :(
d ska gå att få så larmet funkar i den oxå men ja har inte ordnat d än
av anderzohn
ja som sagt krockade med en älg på väg hem ifrån jobbet imorse men man kan väl säga att ja hade rätt sån tur ändå..

Bild
Bild
Bild
Bild
Användarvisningsbild
av Nexus
aj då tråkigt det där men ser ju ut att inte vara så farligt som en älg kan ställa till med :( Tur i oturen kan man säga :wink:
Du kan ta dna prov från "luddet" på backspegeln och stämma helge älg :lol:
av anderzohn
grammse skrev:aj då tråkigt det där men ser ju ut att inte vara så farligt som en älg kan ställa till med :( Tur i oturen kan man säga :wink:
Du kan ta dna prov från "luddet" på backspegeln och stämma helge älg :lol:
nej man hade ju tur så..kunde ju lika gärna ha fått in den i kupen så..ja d värsta va att aset överlevde oxå :wink:
meddelande

Fabriksåterställning kan vara en lö[…]

850 GLT -93 montera vinge?

Ska montera en vinge på backluckan, den med […]

Motorras efter abs kontakt hoppat ur

Varför lossades kontakten och ungefär […]

Lätt att jämföra med awd drar v&aum[…]