- Idag, 08:47
#1630409
Knoppen är ju helrätt. Läst att det går att eftermontera men kunde lämna felkod eller iaf strula med uppdateringar, dock lär nästa bil vi köper vara 4-6år gammal så kanske spelar mindre roll(?)
MartinS skrev:Ikväll blev det äntligen lite garagetid för att få ordentlig ordning på skicket efter att Volvo Retail ”rekondat” den inför köpet. Att dom inte gjört ett bättre jobb är pinsamt tycker jag.Ja volvo s record innan leverans lämnade mycket att önska. Hade inte superstora förväntningar men fick ta tag i det med själv i efterhand.
Också ett par bilder på interiören, jag kam inte tänka mig en stilrenare och snyggare inredning i en Xc40.
Också den riktigt eleganta knoppen, pricken över i’et.
Knoppen är ju helrätt. Läst att det går att eftermontera men kunde lämna felkod eller iaf strula med uppdateringar, dock lär nästa bil vi köper vara 4-6år gammal så kanske spelar mindre roll(?)
Kör: XC60 D4 Polestar Summum -14 viewtopic.php?f=51&t=153715
Föregående: V60 T4f OCR -12 http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 1&t=134393
Föregående V50 http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 1&t=112406
Skriv gärna Löst i rubrik el. liknande när problemet är avhjälpt samt vad som gjorde det i ett meddelande
Föregående: V60 T4f OCR -12 http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 1&t=134393
Föregående V50 http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 1&t=112406
Skriv gärna Löst i rubrik el. liknande när problemet är avhjälpt samt vad som gjorde det i ett meddelande
- By PatricF