Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Noodles
Janne3 skrev:Kunde inte hålla mig längre, i dag åkte sommar sulorna på hoppas de inte kommer någe vitt nå mera ....Hur har du det i östersund då Loner vinter sulorna på än???
Samma här.. idag skiftades det och tvättades däck :)
Blir som en ny bil.
Användarvisningsbild
av eccy243
Janne3 skrev:Kunde inte hålla mig längre, i dag åkte sommar sulorna på hoppas de inte kommer någe vitt nå mera ....Hur har du det i östersund då Loner vinter sulorna på än???
Jag som bor mittemellan Åre och Östersund kan säga att det går helt klart att lägga på sommardäck, som läget ser ut nu. Själv åker jag dock fortfarande på NordFrost 5orna, eftersom mina sommardäck just nu ligger i nån budbil eller på nåt lager nånstans. Beräknad ankomst 3/4. Men då åker de på illa kvickt..! :D Får bara hoppas på att det inte kommer nån fler snö-attack bara...
Användarvisningsbild
av Bosa
Personligen så avvaktar jag lite med sommarsulorna, April kan ju vara minst sagt växlande. Enligt SMHI så ser det ut såhär på natten mellan Tisdag och Onsdag och på Fredag hotas det med snö också:

Bild

Varför lossades kontakten och ungefär va[…]

Rostskyddstips

Jag har en gammal kompressor från 1971. Jag[…]

Konstigt lampfel volvo 940

Får kolla det vid tillfälle. Ska ä[…]

Någon som har ett komplett ny styrledsdamask[…]