Igår åkte sommardäcken på iaf och aldrig mer blir det dubbdäck för min del. Å naturligtvis när man byter däck å tror att allt är frid å fröjd så får man se en klassblöt dämpare bak

typiskt... Så vart till Volvo idag å frågade om pris för en ny, 1800kr så hmm ja jag vet inte om det är billigt eller dyrt. Men iaf nu fanns det ju tydligen tre olika dämpare bak att välja mellan

Comfort, Dynamic och Sport. Så vad är skillnaden på dessa? Comfort fattar jag att det är för komforten och sport är väl hårdare för sportig känsla. Men vad är då Dynamic, är det en som ligger mitt emellan comfort och sport? Tydligen satt det Dynamic dämpare på nu, trodde nästan att det var sport dämpare på då bilen är sänkt samt att det är sportpaket på den och T5 motor.
Men här kommer det bilder iaf på det jag gjorde med strålkastarna
Reflektorn som är bränd på ovansidan, gick inte att få bort å vatten och gnugga tål den heller inte så går ju inte att polera upp heller....
Disig lins var det iaf
Men efter en över gång med papper och microfiberduk så blev den som ny
Å som vanligt med mig så fick jag ju en idé... Funderar på att sätta en LED-list runt den blåa ringen här i strålkastaren så att den lyser samtidigt som parkeringen

såg någon annan bil som hade det och tycket det var snyggt
LED-listen bör vara tunn och lättböjlig samt gå på 12 volt, har inte kollat än vad som finns