Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av halvfinnen
svergie2 skrev:
Rätt tråkig i grått, men jag tycker inte om träimitationen alls, så jag har hellre det som jag har nuBildUrsäkta dålig mobilbild ;)
Nja, i jämförelse gillar jag nog mina paneler mer faktiskt... :wink: Men som sagt är jag ute efter något som kanske eventuellt liknar trä lite mer. Men som sagt är det eventuellt. Det jag bestämt mig för är ny framskärm och att montera in en ny motorhuvs-låsvajer. :D
Användarvisningsbild
av Micce1980
S/V40-00 hade ibland en kolfiber look. Hade det på förra bilen och det såg trevligt ut. Hittade några bilder på det här bla: http://www.minhembio.com/InSane/187398/
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Jag skulle nog satsa på en ljus träimitation om man har mörkinredning i bilen. Men när jag nu googlade så ser mörk träimitation inte så fel ut heller tillsammans med mörk inredning. Men vi alla tycker ju olika så :D.
av halvfinnen
DayDreamer skrev:Jag skulle nog satsa på en ljus träimitation om man har mörkinredning i bilen. Men när jag nu googlade så ser mörk träimitation inte så fel ut heller tillsammans med mörk inredning. Men vi alla tycker ju olika så :D.
Lucif3r skrev:Ska man ha trä ska man ha mörk! Speciellt i mörk inredning!
Tja, det krävs en fundering faktiskt... Men som sagt är det eventuellt, kanske slutar med att jag har kvar originalen. :D
av NightcoreFtw
halvfinnen skrev:
White skrev:Grattis till bilköpet! :-)-) Alltid lite speciellt med första bilen, skoj att du kan övningsköra med den också. :)
Jaa, det är riktigt jävla najs! :D :D (D) Enda jobbiga är att försöka släpa med farsan ut... :wink:
Tror att det är bättre att övningsköra med en fader, när jag övningskörde satt mamma och höll i handbromsen lääääänge :P
Den stora annons-tråden

Rackans trevlig. https://www.bytbil.com/vastra-go[…]

Jag chansade på ET och fälgbredd, det b[…]

Bromsbelägg

Jag köpte ATE till våran v90. Stod ATE […]

Potentiellt bromsproblem

Hej, har nog en bil som skall återkallas men[…]