Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Mrmuscle
Det fungerar bra. Inga konstigheter. Bilen är lite strypt om man stämplar gasen i
Botten från stillastående märker man.
Full acceleration med sportläget i, från hastigheter 80-110 är det ett otroligt
Tryck i denna 4-cyl 2 liters motorn:) Volvo har gjort
Ett bra jobb med turbo och kompressor. Har inget att klaga på:)
Tycker även den 8-växlade automaten fungerar väldigt bra!
av llesrof
Snygg bil. Skulle kunna tänka mig en V60 XC. Ett tips i all välmening... vrid telefonen 90 grader när du fotar ett motiv som är bredare/längre än det är högt, en bil till exempel.
Användarvisningsbild
av joel80
llesrof skrev:Ett tips i all välmening... vrid telefonen 90 grader när du fotar ett motiv som är bredare/längre än det är högt, en bil till exempel.
:-)-) :-)-)
Plus på den..
Folk är allt för mobilskadade nu för tiden.. ;)

Snygg bil.. Har också en svart V60, dock ingen R-design, och inte lika fullsmetad som din verkar vara även om det är en summum. :)
Väldigt skön bil att köra... Akta dig dock för fukt i strålkastarna! En av mina har precis gett upp efter att tagit in vatten.. blivit otät i överkant och ny har nån styrenhet gått åt he**te. :(
Användarvisningsbild
av Hssonen
Mrmuscle skrev:
Mccartney skrev:Väldigt snygg bil:)

Hur är bilen utrustad?
Den är fulltutrustad. Till och med digital radio (DAB) och digital tv :) Kompass i backspegeln. Helautomatisk fickparkerare, Jag vet inte om det är något som bilen inte har...... GRYMT Nöjd!

Fungerar DAB radion bra ? =)
av Mrmuscle
Hssonen skrev:
Mrmuscle skrev:
Mccartney skrev:Väldigt snygg bil:)

Hur är bilen utrustad?
Den är fulltutrustad. Till och med digital radio (DAB) och digital tv :) Kompass i backspegeln. Helautomatisk fickparkerare, Jag vet inte om det är något som bilen inte har...... GRYMT Nöjd!

Fungerar DAB radion bra ? =)
Ja den fungerar utmärkt vad jag vet : ) Vet inte hur stor skillnad man märker mot den vanliga men.... :))
Den stora annons-tråden

Rackans trevlig. https://www.bytbil.com/vastra-go[…]

Jag chansade på ET och fälgbredd, det b[…]

Bromsbelägg

Jag köpte ATE till våran v90. Stod ATE […]

Potentiellt bromsproblem

Hej, har nog en bil som skall återkallas men[…]