Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av AudiRaacing
White skrev:Det var ju en enkel "arbetsorder". :)
Jodå, väldigt ta för en bil som har varit obesiktad länge :) nåja, bara att fortsätta med projektet så det inte blir en s.k dödtråd men det skulle ju vara roligt med lite fler kommentarer kan jag tycka :)
Användarvisningsbild
av Lucif3r
Det är många som läser men inte skriver något, så fortsätt uppdatera du ;)

Du hade ju oförskämt bra avgasvärden iaf, min HC låg på 50-60 förra året :roll: Får väl se hur det blir i år :P

Men du måste se till att skaffa sneribba till grillen! Ser ju inte klokt ut utan :lol:
av AudiRaacing
Lucif3r skrev:Det är många som läser men inte skriver något, så fortsätt uppdatera du ;)

Du hade ju oförskämt bra avgasvärden iaf, min HC låg på 50-60 förra året :roll: Får väl se hur det blir i år :P

Men du måste se till att skaffa sneribba till grillen! Ser ju inte klokt ut utan :lol:
Jo men man blir nog lite mer puschad till att fortsätta med denna tråd ifall fler skulle kommentera :) Jo dom var riktigt bra :) antingen en nyare grill eller sneribba, vi får se :)
av AudiRaacing
Om ni inte tänker tycka till här så kan ni väl ge den en å en annan stjärna på garaget? :)
http://www.garaget.org/?car=346847

Annars så kan jag bara meddela att jag får invänta nästa lön tills det sker något mer roligt men man kan ju alltid hoppas på under ;)
av AudiRaacing
Nånting som är mindre bra och roligt är att den lätt mindre roligt när vi kom på våran parkering så öppnade huven så tröck den ut glykol ur behållaren och kände på kylarslangarna å kan absolut påstå att det kändes ut som att dom skulle ordagrant sprängas så det är ganska ordentligt att konstatera att toppackningen har farit. Så nu kommer detta projekt stå stilla ett tag :(

Mera fel på denna modell…. ” En[…]

Start stopp laddning mm

Har en V90 2017 D4a. Jag har aldrig ägt en V9[…]

Hej, jag var ute och körde min V60 (D4) varp&[…]

Xc60 Polestar MY2023 saknar BLIS

Min har som tur 360. Jag trodde att om bilen har[…]