Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av SvenB
grillchips skrev:Japp. Allt passar, det är bara att kika på länken som Micce gav dig, http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... p?t=174274
Den beskriver allt, vad som behövs, vad som inte behöver göras etc etc.
Men det som beskrivs på länken gäller ju en högerstyrd bil. Passar samma delar till en vänsterstyrd :?: :D :-)-)
Användarvisningsbild
av grillchips
SvenB: Jag gillar din humor, för det mesta. :wink: :lol:
av Nydal
hehe, :) okej men så bra.. :) då kommer man ju få den looken man vill ha ändårå. :D

Blev inge däckbyte idag, polisen hade tydligen förstärkning och att kolla vinter däck då det tydligen fortfarande lyder vinterväglag. .. suck. Men lovade bilder så ha några men dem är knäppta på kväll så syns inte så mycket. samt att bilderna är tagen för 4 dagar sedan.. är inte så snöigt nu :P :)
IMG_0733.JPG
IMG_0733.JPG (1.85 MiB) Visad 610 gånger
IMG_0732.JPG
IMG_0732.JPG (2 MiB) Visad 607 gånger
IMG_0735.JPG
IMG_0735.JPG (1.96 MiB) Visad 628 gånger
fästmön vela oxå vara med på en bild ;)
Senast redigerad av 3 Nydal, redigerad totalt 0 gång.
Användarvisningsbild
av grillchips
Med det sagt, var bor du nånstans i Sverige om man får fråga? Här är det torrt och fint, Stockholm dvs. Jag kommer byta i helgen.
av Nydal
hehe, Häslingland bor vi, Det är ju torrt och fint här med men fortfarande minusgrader på Nätterna!
av Nydal
hehe aa,, :) 18tums Vet inte riktigt vad dem heter.. men tror det kan vara GH edition potenzia, men inte säker. :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
V90 MY21 Android Auto / Car Play

Nej, jag menar en inställning under Kommunika[…]

Kan inget om D4 men om vevaxelgivaren inte ger pul[…]

Stötdämpare vibration

Har en v70 07a och jag bytte stötdämpare[…]

Byta inre drivknut problem