Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Lite godis har kommit på glennings gamla pärla ;) GLE grill och mer :)

Utgångspunkt
Bild
GLE Grill gula dimljus och bara 3 xljus.
Bild
4 ljus punkter och böjen syns också :)
Bild
Led i backljusen :)
Bild

Bild
xenon :p ;)
Bild

Det som inte syns på bilderna är Kromade blinkers lampor i bakljusen, Nu fattas de kromlisterna och kromhandtagen på utsidan. insidan ska det in R-Sport dörr inlägg :)
Kompe: Bara att passa sig vassaste 745 i stan :)

Nu har det kommit på mer R-Sport saker på blivande 745 GLE R-sport :) Nämligen R-Sport dörrinlägg och så fick jag för mig att koppla glödare i xljusen på hon :) Lite bilder på de:

gamla inläggen :)
Bild
R-sport inlägg :)
Bild

och justja tanklocket komme dit också :) gummibanden är provisoriskt till dess ja fått tag i en fjäder tjosan :)
Bild

och glödarna i borrade :)
Bild

i dagsläget dock mycket skitig :)
Bild

Välmött :)
Skulle iväg med tjejen å några kompisar grilla å då ja vevar ner rutan för att spotta i farten så tippar rutan framåt och gick naturligtvis inte att veva upp igen :twisted:

Fick göra en special lösning som funkar för kvällen :)
Bild

Efter att ha gjort färdigt 850in under söndagen vid lunch tid så fick rutan lite kärlek :)
här har jag plockat isär allt och tagit ut rutan från dörren :)
Bild
det var mekanismen längst ner på rutan som hade lossnat. Bara att skjuta på mekanismen igen på rutan och smeta dit lim :)
Bild
Vid ihopmonteringen så hade jag skjutit fram mekanismen för lite så rutan gick halvvägs upp bara :( såg ut såhär :)
Bild
Var bara att ta ur rutan ur dörren igen å fram gasolbrännaren å värma upp limmet å banka på mekanismen så den flytta sig framåt :)

Monterat ihop allting bort med maskeringstejpen å allt lirar som de ska igen :) :P
Bild

Nästa gång är de dags för tvätt då den är mer vit än guld :)
Glenning gamla pärla har fått ett litet lyft nu :) Tvätt nya skärmblinkers också en omgång med rostskyddsmassa i vä hjulhus :)

Bild
Vit blinkers med kromad botten och kromad blinkers lampa.
Bild

Och lite hjulhhus kärlek :)
Bild
Bild

Tvättad och fin listerna syns inte så mycket men men :)
Bild
Hon är fin ändå :)
Bild
Bild

Hon går som en klocka :)

. Nån som har tips för vänster si[…]

Acproblem Volvo 940 -98

Funderar lite på risker med att åka r[…]

Har tyvärr ingen multimeter.

Fel centerhögtalare?

Någon som kan bekräfta om det bara &[…]