Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av crumpets
Flyttar till rätt forumdel.
Kanske R-designemblemet i grillen försvann när du valde till att bilen skulle slippa emblem? :)

Personligen tycker jag det ser sjukt mycket mer cleant ut utan. Avskyr den lilla R-designpluppen i grillen som sabbar utseendet på alla fina bilar.
av Weak
Smaken är som baken! Själv har jag fixat till mer R-design detaljer i bilen ;)! Så som dörrlist, ett R på sätet osv!

Tänkte dra upp en bild på bilen när den är sänkt, med spacers och allt annat lull-lull är på!

Men detta får bli vinterbilen, efter ett par besök på mantorp park. Får det äntligen bli en M3A! Med V8A ;)
Användarvisningsbild
av jimlindeborg
Ahh, inte tanken att det skulle vara en garagetråd, utan mer påpeka varför dom har snålat in på vissa grejer :D Och tycker att det borde sitta ett där eftersom det står att det ska vara en R-design logo i grill i spec. :P

Smaken är som baken som sagt, har man betalat för R-design så tycker jag att det ska synas. På V50in jag har tex så står det lite var som helst ju. ;-//
Användarvisningsbild
av jimlindeborg
Uppdatering gällande emblemet!

Farsan var inne på Bilia och pratade med säljaren. Enligt honom så har dom slutat med emblemet för att dom vill ha en diskretare look och för att det syns ändå att det är en R-design :shock: Anledningen till att det står i specen att det ska vara ett emblem där är pga "dålig uppdatering".
Användarvisningsbild
av grillchips
Visst, nya r-designbilar har ju ett ganska distinkt utseende och skiljer sig mer än tidigare från originalkärrorna. Trots det lär nog många missa vad de har/inte har om de inte är så intresserade av åken.

Slänger in en fråga och hoppas att den[…]

230fk går snålt

Skulle tro det är 984 box jag har Ok, jag t[…]

Går ryckigt vid jämn lite gas

Hej! Har en Volvo V70 2009 med D4204T som har g&ar[…]

Nope, tar man BE nu så är högst[…]