Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

White skrev:Jäkligt fin maskin! Synd som fanken att den läcker, men det är säkert lätt fixat. :)
Tackar! :) Ja de är lite tråkigt men är nere vid tråget så ska släppa på det å fixa :)
Lucif3r skrev:Hm, sån där motorlyft vill jag också ha :P
Jaa jag med lånade den av en kompis men dom har sålt den nu ;)
Tjenare! smile Nu är oljeläckaget fixat det satt kvar en gammal packningsbit nere på tråget som ja inte hade sett när jag skruvade ihop den smile (klantigt...)
Bromsarna fixade och målade oken blåa så ska stoppa på fronten och allting så ska jag prova besikta sen tänkte jag smile Tog tyvärr inga bilder i helgen det blev avglömt men kommer väl lite bilder framöver smile
Tjena alla! :)
Nu har jag börjat på att plocka ihop allting så nu börjar den ut som en bil! :D
Bild'

Glömmer å ta bilder när jag är ute i garaget men bilen är ju åkbar nu så är lite småpul kvar sen kan man ju besikta tänkte jag! :D
Kommentarer uppskattas! ;)
SA4AQS skrev:Polera karosseriet har jag läst att man ska göra varje år :wink:

Var du å titta på nå mopeder? Själv kom jag aldrig iväg.
Haha jaa men ingen ide när den ska lackas om ju ;) Satt hemma på gårn å kika för slingan gick förbi hemma vid mig! :D
Tjena alla! Förlåt att det inte hänt nånting på ett bra tag men har väl inte gjort så mycket heller! :) Fixat servon sen satt på en huv å usa fronten så allt är komplett så gick hastighetsmätarwiren av så har beställt en ny sådan så ska den dit sen så är det väl bara besikta! :D Har dragit nya soppaledningar också :) Kommer väl en update när den har besiktigats å så blir väl i början av juli nångång! :)
Tack sålänge ha de bra alla därute i garagen! :D
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15

Rengjort och kört några mil idag. Torrt[…]

Bromsok kärvar

Inte helt ovanligt att det blir hål på[…]

Acproblem Volvo 940 -98

Funderar lite på risker med att åka […]