Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Rudolfs
Nexus skrev:ok de såg små ut men kan ju mycket bero på det är en c70xc :wink:
19" skulle passa bättre med dessa hjul, Men dessa är ju egentligen bara provisoriska tills jag hittar ett par fina triton eller om det blir R fälgar senare, Men dessa får funka. Det sitter ju 225/40 18 dessutom på en 7.5" fälg så 215 hade kanske gjort sig lite bättre också, Det sitter kina däck på nu, så när det blir nya däck så blir det nog 215 ist :)
av Rudolfs
Var ute o tvättade av bilen en sväng idag och tog lite snabba bilder med kameran efter tvätten :)

Bild
Bild
Bild

Som sagt, En sänkning är det närmaste som skall komma. Några tips på bra?
Användarvisningsbild
av Nexus
Är nöjd med min 60/40 satts från chassit.se. Har svarta dämparna men så här i efterhand skulle jag valt gula vid nyköp. Köpte min satts på blocket för halva priset och var oanvänd :D
av Rudolfs
Idag lyckades jag få tag på en fräsch o fin XC grill för 300bagis! :D
Användarvisningsbild
av Nexus
300:- för en XC grill. Någon pundare som behövde snabba pengar och bröt bort på första bästa XC? :roll:
av Rudolfs
Nexus skrev:300:- för en XC grill. Någon pundare som behövde snabba pengar och bröt bort på första bästa XC? :roll:

Nopp, Jag plockade av den själv från bilen som han skulle sälja i delar :)

Idag kom även fjädersatsen från chassit.se som vart 60/40 :)

Klarglasen ligger hemma redan :) Behöver bara få tag på klarglasblinkersen också :)

Går fläkten/fläktarna som dom ska?

Byta a/c-kompressor själv?

Om jag tänker rätt är det 2-liters […]

Kablarna från de gamla kontakterna satt bra.[…]

En manuell växellåda bör inte kunn[…]