Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Ante018
I går kväll kom vintern till Uppsala,bilderna är tagna med mobilen!En dålig bild är bättre än ingen alls :???:
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Komentarer!!???
Användarvisningsbild
av lilleman
vi har också fått snö i skåne nu fina bilder på pärlan i snön :) mvh/roger
av Addekarlsson
Ja, ut med er å sladda nu! :wink:
Här i norrland har vi sladdat av oss för flera månader sen. :lol:
Det gjorde vi redan i oktober. :D

Jag för min del avskyr detta lappmögel som bara ställer till med bekymmer och kostnader. :lol:

Mvh/ Adde
Användarvisningsbild
av lilleman
Addekarlsson skrev:Ja, ut med er å sladda nu! :wink:
Här i norrland har vi sladdat av oss för flera månader sen. :lol:

Jag för min del avskyr detta lappmögel som bara ställer till med bekymmer och kostnader. :lol:

Mvh/ Adde
håller med dig adde här i skåne ligger snön inte stilla den envisas med att blåsa upp och lägga sig på vägen har 2-kilometer grusväg ut till e65an och denna grusväg envisas med att snöa igen hela tiden men barnen stortrivs :) mvh/roger
Användarvisningsbild
av eccy243
Addekarlsson skrev:Här i norrland har vi sladdat av oss för flera månader sen. :lol:

Mvh/ Adde
JAså? Sluta generalisera tycker jag... Hahaha, jag kommer nog inte att ha sladdat av mig på ett par månader i alla fall... :D :D
av Addekarlsson
Syftade på det där akuta suget efter att få sladda, men missade skriva det. :lol:
Sladdar lite ibland jag med fortfarande, men jag ger mig inte ut i bilen bara för att sladda. Utan det blir till och från jobbet, i korsningarna. Även i några kurvor på vägen hem, där jag ligger och "driftar" i typ 100 km/h, bara för att kurvorna är så perfekta för just långa ställ i höga farter. :D
Men ok, inte ens vid nysnö ger jag mig ut och sladdar bara för att. Soppan är för dyr, så det går fetbort för min del. :D

Mvh/ Adde (som ska lära sig skriva det han tänker, då det är svårt att tankeläsa via forum)

Kan du klippa loss en provbit på något[…]

Fick du nån koll på detta? Jag har n[…]

Hjälp med Vida

Skönt att du löste problemet! (Ett s&au[…]

Har en XC60 T8 2019 och har upplevt motsvarande. S[…]