Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av ravestream
På ett sätt ser det väldigt bra ut, Men det känns som det slarvas en massa, Tänker på saker som buckalan i skärmen, och att det ser ut som du lackar över massa rostiga delar, det ger ju ett intryck först av att det är bra , men om 1-2 år så kanske det rasat totalt o ser likadant ut igen.

tänker på att när man har ett sånt projekt och har allt isär så varför inte ta liiite mer tid och sen få det riktigt bra en längre tid.
av gringob23
jag började med bilen i december så det har ju inte gått fort om man säger så, jo bucklan på skärmen var slarvigt, men vad annars, vars har jag lackat över rost? t.ex motorrum och sparklådor slipades plåtrena innan de börjades och de va absolut inte rost på karossen då jag lackade den!
av ravestream
gringob23 skrev:jag började med bilen i december så det har ju inte gått fort om man säger så, jo bucklan på skärmen var slarvigt, men vad annars, vars har jag lackat över rost? t.ex motorrum och sparklådor slipades plåtrena innan de börjades och de va absolut inte rost på karossen då jag lackade den!
Tycker inte det gått direkt långsamt om du började i december, fast allt beror ju så klart hur mycket tid man kan lägga varje dag :)

Var säker på jag svarat på denna, Karrossen tycker jag ser fin fin ut utöver bucklan.
jag tänker på saker som bakaxeln, dämpare & lite sånt som ser ut som du lackat över "gammalt skit"
av Andis
Tjitt vad låg. Ska du ha den så låg.
Tar Den inte i skärmkanterna. Ser ut att ligga riktigt nära kanterna bak :)

Med vänlig hälsning,
Andis
av gringob23
Andis skrev:Tjitt vad låg. Ska du ha den så låg.
Tar Den inte i skärmkanterna. Ser ut att ligga riktigt nära kanterna bak :)

Med vänlig hälsning,
Andis
Haha jo den är rätt låg :) Jo blir nog de, kanske blir less efter ett tag :) hänt lite grejer nu, bytt urtrampningslager och olja i växellåda, tonat baklysena och köpt ett nytt slutrör som ersatt guppkröken och vita blinkers fick jag idag! Sen har jag tagit ner toppen och portad o planat den samt nya ventiler :)

Bild

Bild

Bild

Bild

vita blinkers ! och emblem på grillen monterat
Bild

Bild
Shims under "bladfjäder"

På Sweedspeed är det några som by[…]

Kör Ctek Njord med lastbalansering

Baklucka låser ej

Hej alla! har en v70-99 som bakluckan inte lå[…]