Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Jag tycker också det ser bättre ut utan rails =)

Navringarna köpte jag på plats när jag handlade fälgarna och jag har inte spacers på nu, sa bara att man bör ha de =) men funderar på HR 5mm spacers så JA jag kör med originalbultar tack vare att jag inte har spacerat än..

Idag lämnades iaf stötfångaren in för lack så man får väl se när den blir klar - Jag sa åt han att lacka HELA koångaren vilket gör att jag måste ta tag i trösklarna men det gör jag faktiskt själv..
Funderar stenhårt på om jag inte ska slita loss bakkofångarn imorgon och åka upp med den också, ska iofs lämna in bilen på framvagnsinställning imorgon så kanske kan göra det på fredag för det är lite märken i stötisen bak som jag hänger upp mig på samt att han lackar hela den..

MEN vad tror ni om detta - Listerna på stötfångarna fram och bak tänkte jag lämna svarta och även ha dörrlisterna svarta..?

JAG tycker att en HELT lackad ocean blue ser kladdig ut och en med bara silverlister som de nyare har ser lite knepigt ut..
Kommer iaf först testa med att ha de svarta så får man se sen vad man tycker..
Skulle ju ställa framvagn idag fast det blev aldrig gjort då kompisen tyckte vi skulle byta länkarmsbussning först för de var lite slitna vilket resulterade i detta:
Bild

Länkarmar - BÅDA sidor
Spendelleder - båda sidor
yttre styrleder - båda sidor
sen beställdes även inre styrleder samtidigt på bägge sidor

Summan av kardemumman är att budgeten är helspräckt nu så efter detta är bytt vilket kommer göras i veckan och framvagnen ställd så kommer nog inte mycket hända på ett tag är jag rädd för, nåt litet kommer väl såsom fronten när den är lackad men måste prioritera lite annat såsom flytten ett tag - kanske räcker som det är ett tag också iofs, se fram emot lite bilträffar iaf :)
Jahapp det har väl inte hänt SÅ mycket precis senaste veckan, packat å grejat inför flytten m.m m men lite updates iaf :)

Lackade taklisterna å banka på dom
Bild
Som ni kanske kan notera blev det till att handla ett slutrör, förljer ju tyvärr originalvinkeln men ser ju betydligt bättre ut efter MASSA modifiering...

Sen ringde lackeraren igår så idag blev det till att hämta den och monterade, blev inte helt nöjd med lacken men man får väl vad man betalar för antar jag men men det var ju ingen katastrof direkt..
Bild

Nästa vecka kommer varenda del i framvagnen bytas sen upptäckte jag att det är dags att byta åtminstone 2 av 20"arna för att de slitit snett utav satan :/ så 2 nya sådana + en framvagnsinställning ska försöka hinnas med så hur jävla mycket jag än vill lacka ner den med lister å allt så blir det nog att få vänta med det ett litet tag :(

Två lambdasonder på 65k / 26år, […]

Tjosan! Gammal tråd med aktuellt problem. Al[…]

230fk går snålt

Detta är enda jag hittat på hur man m&a[…]

Rostskyddstips

Owatrol och Fluid-film är välkända […]