Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Dalmans skrev:Som vanligt kanonjobb! 8)
Märkte du nån skillnad med staget... jag har ju också monterat ett men då jag inte kört med bilen sen i höstas vet jag inte riktigt skillnad på när jag körde den nu på våren med staget monterat..
Tackar !! :D
Inte mycke inte.. men hur ofta gör man snabba svängningar.. menar kör ju inte på bana, prova väl lite på hemvägen kunde väl känna en viss styvhet iaf känns ju inte vid normalkörning iaf.
Nexus skrev::-(O) på tal om oljud. Jag fick förut helt plöttsligt ett "rullande kula lju" från bagaget. Varje gång man svängde rulla det något. Rev fan ut allt och tillslut hitta jag ett gammalt AA batteri låg inne i ena balken. Det har legat där i minst 6 år(så länge jag ägt bilen) förut och varit tyst.
Jag har rivit i allt jag kan tänka mig nu :evil:
Har dock inte haft lös mittkonsollen i framkant närmast askkoppen vet inte hur man får loss den helt, men tror att där e något vajs eftersom jag inte kan sätta fast konsollen helt.

Hade ett "rullande" läte i en 940 jag inte blev klok på..
vet inte hur många ggr jag rev ur hela bagaget sen en dag fann jag en lång 8mm hylsa som rullade...i en av balkarna..
Hm... hänger inte me riktigt på vilka bultar du menar :???:
menar du dem som håller själva staget så e det tänkt att d skall bytas ut mot ett par snyggare alt. måla dom svarta och kan då korta av dem en del.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
Batmacs Model 3 2020 - Enemy - såld

:-) Grattis! Vad blir det nu då? :-)

Vill minnas att min 854 automat vägde runt 87[…]

230fk går snålt

Ja då borde det ju vara LMM, den ska ju ha k[…]

Jag söker komplette spridarhållere for […]