- ons 21 dec 2011, 11:06
Japp då va NUKE.. tebax dårå, bytte bort den 2009 å idag (lucia) köpte jag den igen...
Dock så håller den inte riktigt samma standard som när jag sist hade den..
och den har stått i princip avställd sedan dess oxå.. :?
D som skulle göras så mycke me den inget har hänt av d iaf. inge V8 inget ting..
Den e besiktigad men med en del 2or typ 8st...
skall kika på den i dagsljus och avgöra hur mycke d e att satsa på eller bara ta delar ifrån.
Skall lägga in en före och nu bild på den när jag funnit en...
Som den såg ut då jag bytte bort den

tidigare ägarens blocket bild

Två bilder från macken då jag behövde pissa... den vibrera så dant...

De synbara skillnaderna e ju avsaknad av helvita bakljus, helvita blinkers, dörrklädslar fram båda sidor, 15"penta 100+ fälgar.
Annanr så va allt d andra där , t o m skräpet jag lagt under golvet i bak :lol: :lol: :lol:
Jojust... d har kommit i ett par tärningar samt så har d kommit på skärmkantskrom, hm... undra vad dom döljer...
Den vibrerar ganske kraftigt i låga farter iom att jag svänger inget i farter över 30km/h , men i hastigheter under 90Km/h så skorrar d något djävulskt bakifrån då man ligger på halvgas men trycker jag ner kopplingen hörs absolut inget.
Bakaxelras ?
stödlagret ?
kommer med en uppdajt i morgon av vad som mer har hittats...
Jag återkommer...
Dock så håller den inte riktigt samma standard som när jag sist hade den..
och den har stått i princip avställd sedan dess oxå.. :?
D som skulle göras så mycke me den inget har hänt av d iaf. inge V8 inget ting..
Den e besiktigad men med en del 2or typ 8st...
skall kika på den i dagsljus och avgöra hur mycke d e att satsa på eller bara ta delar ifrån.
Skall lägga in en före och nu bild på den när jag funnit en...
Som den såg ut då jag bytte bort den

tidigare ägarens blocket bild

Två bilder från macken då jag behövde pissa... den vibrera så dant...

De synbara skillnaderna e ju avsaknad av helvita bakljus, helvita blinkers, dörrklädslar fram båda sidor, 15"penta 100+ fälgar.
Annanr så va allt d andra där , t o m skräpet jag lagt under golvet i bak :lol: :lol: :lol:
Jojust... d har kommit i ett par tärningar samt så har d kommit på skärmkantskrom, hm... undra vad dom döljer...
Den vibrerar ganske kraftigt i låga farter iom att jag svänger inget i farter över 30km/h , men i hastigheter under 90Km/h så skorrar d något djävulskt bakifrån då man ligger på halvgas men trycker jag ner kopplingen hörs absolut inget.
Bakaxelras ?
stödlagret ?
kommer med en uppdajt i morgon av vad som mer har hittats...
Jag återkommer...
Senast redigerad av 1 snusarn, redigerad totalt 0 gånger.