Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Njae det står rätt stilla just nu faktiskt. Köpt 1240x2440 mm mdf att bygga nytt golv med i bagaget samt platta i baljan så.det är nästa steg att få klart samt montera extrabatteri.

Renovera lägenheten hemma nu så det tar mot tid plus att min rygg är helt trasig så sover mesta delen av dagen.
Satt igång lite med baljan och kapat ur bafflar till dörrarna så ska försöka få in högtalarna och köra på stereon tillsvidare iaf. Bottenplattan till baljan ska kapas ur lite mer för att få ner den lite till. Den hamnade lite långt upp så jag får inte ner batteriet som jag vill så vi får se hur de löser sig.

Vidare så ska jag försöka inhandla lite dämpning och reservdelar så jag har utifall jag ska återställa bilen till originalskick igen så känns det bra att ha allt liggandes. Samtidigt byta ut lite skadade delar i inredningen:)
Har även planer på att göra om IGEN med mellanregister och diskant:P Funderar på att ha både mellanregistret och diskanten på A-stolparna men är ju lite nojjig med hur de blir med krockgardinerna då. Men samtidigt så täcker ju mina högtalarfästen speciellt på förarsidan upp lite väl mkt att jag tror att det kan påverka funktionen för a-stolpen att flytta på sig vid eventuell krock. Men inget som jag räknar med ska ske iaf men skit händer.

Sen har jag för mycket beslutsångest angående slutsteg och för lite pengar iaf så det blir att avvakta till våren med det och ska försöka åka till lite butiker o provlyssna steg så jag känner mig mer säker på saken.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
Shims under "bladfjäder"

På Sweedspeed är det några som by[…]

Kör Ctek Njord med lastbalansering

Baklucka låser ej

Hej alla! har en v70-99 som bakluckan inte lå[…]

Två lambdasonder på 65k / 26år, […]