Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Volvoidiot
Jag tänkte att vår nya bil gott kan ha sin egen tråd. Jag har inte hunnit ta några bra bilder då den andra bilen har stått i rampljuset mestadels nu i sommar. Tänkte ta bilder nu i dagarna så jag uppdaterar med fler bilder längre fram. Det som är gjort på bilen sedan vi köpte den är toningen och vingen då vi tyckte det var ett måste :). Några tips och ideér på vad som kan vara snyggt på denna tas gärna emot. Vi har funderat på att trimma och sätta dit dubbla blås på den så småningom. Nya fälgar också så kom med förslag!

Det är alltså en 2,5 FT 2009:a som gått 5000 mil. Automat med ljusa inredningen.

Bild

Bild

Bild
Användarvisningsbild
av lilleman
Tjusig kärra o med riktig växelåda 8)

Mvh/Roger :D
av Volvoidiot
Kul att höra att Ni gillar den :). Vad tycker Ni om FT motorn, ni som har provat olika?

Tack för tips om fälgar, tar gärna emot fler tips på vad som kan göras med bilen. Ska ta några bättre bilder så fort vädret blir bättre.
av Mccartney
Jag är sambo med volvoidioten....jag tyckte fälgarna var så fula så det blev en ny XC70 ocean race istället...så den gamla pärlan är såld. :D
Shims under "bladfjäder"

På Sweedspeed är det några som by[…]

Kör Ctek Njord med lastbalansering

Två lambdasonder på 65k / 26år, […]

Tjosan! Gammal tråd med aktuellt problem. Al[…]