Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av bjompa
Kofångaren är nu monterad, inte så sevärt men ändå..

Bild

Sen en bonusbild på de enorma lastutrymmet, har snackar vi volvo..

Bild
Användarvisningsbild
av päpplet
Jag har aldrig tyckt om volvos 400 serie och 480 måste ju vara en av dom fulaste bilar volvo gjort i mina ögon men du gör ett bra jobb och räddar en till eftervärlden :) (första och enda gången jag sett en 480 trodde jag absolut inte på att det ens var en volvo :lol: )
Användarvisningsbild
av bjompa
Bilen gick igenom med en bra att veta, stomme sidobalk vänster sida rostskadad.
Ja är jävligt nöjd.
Användarvisningsbild
av bjompa
Så är de nog, fula som stryk men de är väl för att dom har lite rundare former å de va ju inget volvo va kända för under den tiden.
Men ja ska behålla den här tills skiten rostar bort, troligtvis tar de ju inte så många år om ja ger fan i att hålla efter den. :lol:

Igår gjorde ja tvärt om, ja gjorde ren lite länkarmar, framvagn osv å drog på underredsmassa.
Nu ska ja bara se till att komma upp på en lyft så ja kan dränka underredet helt.
Sen lär ja komma över lite färg så ja kan lacka om bakskärmarna. Ja har vart runt lite bla. till volvo å kollat lite priser på bakljus å annat smått å gott.
Bakljusen kostar ju inte gratis om man säger så men han som jobbar där hade troligtvis ett par som han kunde sälja, ska ner å höra idag.

Bild
Bild
Bild
Användarvisningsbild
av Kompe
Hänt nå nytt? :roll: :wink:
Användarvisningsbild
av bjompa
Njaaee lite har väl hänt men ja vet inte om de är nån större ide att lägga nån energi på att uppdatera allt här.

Har nu under några laddningar märkt att[…]

100 mil eftersom det ofta handlar om att å[…]

Ja ett ganska omfattande jobb :-(

Ingen som har koll? :( Jag är ju fullt medv[…]