Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Maccie
Hej,

Har nu haft min bil i ca 4 månader och fått till den och mina tillbehör precis som jag vill. Anser nu att jag har den ultimata familjefraktaren/fritidsbilen!

XC70II D5 AWD Automat Polestar, MY11.

Summum, Hgv-pkt, Teknikpkt, svartmetallic, mörkgrått läder, 18'' Merac-fälgar. Avtagbar dragkrok, stänkskydd fram och bak, aluminiumplåt av polismodell under motorn. 5 bakre rutorna tonade (ingår i Hgv-pkt, syns lite dåligt på bilderna).

För extra lastutrymme vid behov: Packline 90 takbox i matchande blanksvart/silver på taket, på lasthållare av vingprofilsmodell, så blir det lite lägre & snyggare.

Ville ha en XC70 som bil med all dess praktiskhet, men att den såg ut lite "slank", sportig och enhetlig i färg och form, vilket jag tycker att den gör med den här färgkombinationen och tillbehören.

Bild

Bild

Bild
av Maccie
Tack!

Har funderat på vinge, kanske blir av. Får flytta fram takboxen mer (när den används) så att vingen inte går i vid lucköppning i så fall...
Shims under "bladfjäder"

På Sweedspeed är det några som by[…]

Kör Ctek Njord med lastbalansering

Två lambdasonder på 65k / 26år, […]

Tjosan! Gammal tråd med aktuellt problem. Al[…]