Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

tackar för alla komentarer.. nej.. priset vart inte billigt.. men som jag sagt tidgare, jag har lärt mej så otroligt mycket som är värt mer än pengar.

Med omprogrameringen av boxen hos autotech i trollhättan och omdragning av tryckrör samt bygge av 3" downpipe med race katt.. så har det slutat på cirkus 87.000 kr.

MEN rena renoveringspengar till allt är ca 55.000.. har inte kollat exact på kronan ännu för jag vet inte om jag vågar resten är olika mätare instrument, verktyg mappning och vinterdäck samt strålkastare o grill tryckrör dump samt 3" rostfritt avgassystem osv
Nu har jag kört 250 mil ungeför.. går fortfarande lika fint... laddar 1,4 bar nu efter att jag vart hos autotech... går verkligen skit bra. Har bytt olja och filter 4 ggr på 200 mil.. inte billigt, men vågar inte chansa.

tryckrören är ombyggda nu oxå och en feting dump åkt dit, laddtrycksmätare i astolpe samt oljetryck sitter på plats.... i dag lackades även motorhuven pga stenskott som blivit rost som enkronor....

Inte mycket kvar att göra nu innan den säljs pga av nytt projekt..
ser att motorlampan lyser. min fråga är om du vet varför den har tänd sig? har bläddrat som en tok i alla böcker och kollat i stort sett alla internet sidor tills ja hittade detta forum. hoppas verkligen du har svar på min fråga för det hade inte ens volvo som såg ut som ett levande frågetecken. bilen är nybesiktigat utan några som helst anmärkningar. min bil är en volvo S70 classic. årsmodell 2000. 174 hästars motorn\bensin.all services är gjorda till punkt och pricka. tack i förhand.
Bild

Ska spraya området med kraftrengöring o[…]

Bromsok kärvar

Bromsoket behöver renoveras eller bytas helt […]

Srs lampa

Tjenare! Jag har ett litet problem. Vi hade s&aum[…]

Hej Håller på med spacers, fälga[…]