Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Tomas88 skrev:
Ståhl skrev:Vet hur förjävligt det är att fixa en bil med studentekonomi. Helt enkelt förjävligt. :roll:
Ja jag har också gjort detta, så vet hur det är.
Ja, jag har också upptäckt de, å jag har helt sonika gett upp. Får helt enkelt köra med ett lik tills man har gått klart högskolan och fått jobb. :roll:
Hörrni glada Studenter! Ut och ragga extrajobb med er :wink:

Städjobb, Matbutiker (Såsom ICA, Coop m.fl.), Restauranger (Lättast är nog Donkeyn och MAX), Lagerjobb kanske? Det finns alltid metoder för att tjäna lite pengar :)

Efter ni får in lite extra klirr i kassan, kan ni helt plötsligt bygga mycket mera på bilarna :-)-)
Finaste tycker jag är vad du lackade plastbitarna under glasen på, en liten fin svart moppe som fick lite vita detaljer ;)

Annars ser du ut att ha gjort ett kap, riktigt fin. Bara att fortsätta att meka så blir det bra. Håller med om att det är en god idé att förebyggande roskskydda den undertill och i dörrar och övriga hålrum.

Ska meka lite med den egna "pärlan" i sommar, där det blir rostlagning *suck* och underredsbehandling.

Lycka till med pärlan
Bromsbelägg

Volvo tillverkar inga bromsbelägg, de sä[…]

Fel centerhögtalare?

Nä, det var ju så jag upptäckte at[…]

Inpressningen (ET) spelar också roll. Jag h[…]

Motorbyte Volvo 240

Ska byta motor i Volvo 240. Funderar på n&a[…]