Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Tomas88 skrev:Jaaa. Då får jag nån att snacka S40 med :D
Ser ut att vara en hel del omgjort på den.

Väntar med spänning!
Ja va bra för jag vet inte mycket om S/V40 :D

Det är sams gammla demobil och har varit på utställningar och körts offta på släp, en tjej har ägt den också :)

Sjusterbara gula koni är det på den t.ex osv.
tänkte just fråga om det inte sitter S A M kjolpaket på den. Klart snyggare och mera stilrent än realcars paket,men smaken är ju som baken :wink: . När du blir ägare så får du gärna starta en ny tråd så lämnar vi denna till historien
Grammse skrev:tänkte just fråga om det inte sitter S A M kjolpaket på den. Klart snyggare och mera stilrent än realcars paket,men smaken är ju som baken :wink: . När du blir ägare så får du gärna starta en ny tråd så lämnar vi denna till historien
Jo det sitter SAMS kjolpaket på den,det får sitta på men det är grillen och backspeglarna jag vill byta ut.
SAMS är mer diskret tycker jag.

Ja det blir en ny tråd med nya bilen sen,om det nu blir ett byte,killen har ju inte sett min än,jag säger så efter som hanns är mer värd än min.

Och en fråga varför det inte finns fälgar i 19" till S/V40? :???: , får fixa spacer plattor sen så man får på 19",på nått sett lär det gå iaf :D
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
Bromsbelägg

Volvo tillverkar inga bromsbelägg, de sä[…]

Fel centerhögtalare?

Nä, det var ju så jag upptäckte at[…]

Inpressningen (ET) spelar också roll. Jag h[…]

Motorbyte Volvo 240