Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Editdriver
#1628202
Så, äntligen är 1'a lördagen efter 15 April här..
O nya hjulen på plats 🥂😇
Det blev f..n brett, mest pga fälgskyddskanten på däcken. Men allt får plats så, häpp 🙂
20260418_101343.jpg
20260418_101343.jpg (977.98 KiB) Visad 2198 gånger
20260418_095756.jpg
20260418_095756.jpg (3.21 MiB) Visad 2198 gånger
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
Gnissel

Säker på att det är fram? Lå[…]

Hej Antar att något skadats då det kna[…]

Start/stopbatteri

Hej ! Har kört ett tag nu med delen fr&arin[…]

EX60

Nu har jag provkört och får väl […]