Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Ja fåfängan är farlig i dessa sammanhang :-)

Jag är villig att betala för bra däck och köper alltid bra märke och modell när jag väl köper, men jag tycker inte det är en rolig utgift för det. 19" som jag ska skaffa nu inför vintern är inte nådigt. Men jag tror jag har något fint på gång där, men ska inte ropa hej förrän jag är över bäcken :-)
Beror ju lite på vilka däck det handlar om också. Bytte på 850:n förra året, inte så blodigt med 16" och 185 bredd, men kommer åka på nya vinterdäck på Polestaren nästa år och då svider det mer med 20" friktionsdäck...
frasse4 skrev:Beror ju lite på vilka däck det handlar om också. Bytte på 850:n förra året, inte så blodigt med 16" och 185 bredd, men kommer åka på nya vinterdäck på Polestaren nästa år och då svider det mer med 20" friktionsdäck...
225/55-17 eller 235/55-17 är förstås inte det dyraste men tittar jag på däckonline.se hamnar man minst på 1500kr per däck om det ska vara något märke man känner igen. På en budgetbil som detta så svider det förstås lite när man får lägga 10% av bilens pris på däck. Men absolut, det är spelets regler. Så är det bara.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
Svårlösta vibrationer

Mycket man kan ha. En av mina kusiner har en maski[…]

Vad är det för fläckar?

Jag är inte säker var det l&aum[…]

VOLVO V60 2021

FÅR INTE IGÅNG GPS:N STÅR BAR[…]