Säkerhet, larmsystem, centrallås, startspärr, alkolås, rattkryckor, hur man försvårar för tjuven att göra inbrott etc. Dvs. I princip allt som har med säkerhet att göra. OBS! Skriv vad det gäller för bil- samt årsmodell, så blir det lättare att hjälpa till!

Moderator: Moderatorer

av jawshunt
eccy243 skrev:PMa regnummer så kollar jag om din bil är utrustad med larm. Om den inte är det så är det lika bra att köpa ett originallarm. Inte svinigt dyrt, och dessutom busenkelt att installera.
fick du pm?
Användarvisningsbild
av eccy243
Yes. Din bil har inte larm, då det bara är en addition. Mitt råd är att köpa ett originallarm. Detta för att installationen blir barnsligt enkel. Alla kablar är nämligen redan fördragna.
av jawshunt
eccy243 skrev:Yes. Din bil har inte larm, då det bara är en addition. Mitt råd är att köpa ett originallarm. Detta för att installationen blir barnsligt enkel. Alla kablar är nämligen redan fördragna.
Är det hos bilia som man köper larmet?
av jawshunt
Vad ingår i bas? vill ha rörelsesensor/kupe, lutnings givare bra eller mindre bra?
Jag har bara 3 knappar framför växelspaken om du menar där som park sensor knappen och dom andra är det ska nog gå att fylla på i så fall
Priser vore intressant

Jag provkörde och provsatt en hel hög […]

Solenoid b4b

Glapp kan vara så enkelt som en dålig […]

XC60 T8 Polestar Engineered MY21 och nyare har en […]

Kod: ECM-720A Definition: Startspärrkommunika[…]