Säkerhet, larmsystem, centrallås, startspärr, alkolås, rattkryckor, hur man försvårar för tjuven att göra inbrott etc. Dvs. I princip allt som har med säkerhet att göra. OBS! Skriv vad det gäller för bil- samt årsmodell, så blir det lättare att hjälpa till!

Moderator: Moderatorer

av Addekarlsson
Hittar ingen manual på nätet, men det står på hemsidan för ilv att för 75 kr får du en manual hemskickad.

http://www.ilv.se/service.htm

Närmare än så kommer inte jag.

Mvh/ Adde
Användarvisningsbild
av Brainy
mjo jag såg det med, men frågan är ju om inte det är samma som fanns i pdf'en?

Tack för att du tog dig tid!

/Anders
av Addekarlsson
Skicka dom ett mail och fråga, så det är en komplett manual dom skickar, och inte en installationsmanual bara. :D
Men det bör ju inte vara samma, för då skulle ju inte pdf'en finnas att ta ner på deras sida. :D

Klart man ställer upp för sina forumiter när man sitter på jobbet och inte kommer sig för att arbeta (lönekörning = supermegajättetråkigt, men klart nu iaf). :wink:

Mvh/ Adde
Användarvisningsbild
av Brainy
Liten update här.
ILV är helt suveräna att ha och göra med!
Jag ringde upp dem och fick all hjälp jag behövde utan att köpa någon bruksanvisning.

mvh
Anders
Användarvisningsbild
av toorop
Brainy skrev:Inget jag känner till att jag hade. Kanske tillval?

Får kolla, kanske kan köpa en vibrationssensor och koppla in.
av tommpa62
Hej. Är det någon här som kan svara på hur man kopplar bort tjuvlarmet på 850 glt 20 Ventilare 170 hk sedan 1994 ? Så fort jag ska försöka starta slår larmet i ock jag fick inte :evil:
med någon dosa när jag köpte bilen så just nu kommer jag ingen stans för det förb..... larmet någon som har en aning hur man ska göra ?

Verkar stämma bra det. Fick just en notis o[…]

Kollade med ballong nu i alla fall och det är[…]

Halvljus

Har ingen felkodsläsare. Problemet sta[…]

Närmaste Volvoåterförsäljare?