Här kan ni medlemmar prata om lokala avikelser i trafiken, tillställningar, utflyktstips osv. Ja allt med en lokal anknytning.

Moderator: Moderatorer

Denna tråden är delad och kommer ursprungligen från http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 47&t=33683
/Tomas88

Lunda ska jag med stcs i vår (och i höst). Klart det går att klämma in ett tillfälle till om någon är sugen på att dra ihop något ;)

Långfredagen tänkte jag dra ner på elmia och kika på lite trevliga och otrevliga bilar, är det någon annan som ska dit så kanske det går att köra en liten miniträff och språka lite?

marcus86 skrev:jag ska oxå dra ner till elmia :D skulle vara häftigt att åka ner med ett helt tåg med Volvo bilar :D någon som vill åka ner i grupp? jag vill det iaf :D
Åka i grupp ifrån stockholm då lr?

/Turbo+
Turbo+ skrev:
marcus86 skrev:jag ska oxå dra ner till elmia :D skulle vara häftigt att åka ner med ett helt tåg med Volvo bilar :D någon som vill åka ner i grupp? jag vill det iaf :D
Åka i grupp ifrån stockholm då lr?

/Turbo+
ni kan ju börja i sthlm så fyller vi på tåget längs vägen :D
Helt okay för mig att åka ner i grupp till Elmia :) Jag kommer ansluta E4'an i Norrköping! Härliga ideér grabbar :-)-)

Missade ju Elmia förra året, så det vore på tiden att åka ner i år! Finns alltid så mycket inspirerande ljudbyggen att kika på nu när jag planerar lite ljudbygge i 960'in :)

Ska vi spika Elmia Resan?
Jag är helt klart på om man styr upp någon form av karavan på e4:an från sthlm!

Annars så kan ju en liten träff i jönköping vara nått på kvällen den 10/4 ?
Finns det någon från forumet som bor i jönköping eller någon som hittar där? Då kan ju den personen kanske föreslå en bra plats på engång?
För tex Mcdonaldsparkeringar och sånt lär ju vara fullt över brädden..

Hur ska vi styra upp det här med kavavanen från sthlm? ses vid en mack söder om stan vid en tidpunkt?

idéer om detta?? hur många seriöst intresserade finns det?

/Turbo+
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16
Google

Tänk vad smart Googles sökmotor är,[…]

Hej! Finns det någon logisk anledning f&oum[…]

Så. Glömde uppdatera här. Verksta[…]

Vilken mjukvara har ni?