Här kan ni medlemmar prata om lokala avikelser i trafiken, tillställningar, utflyktstips osv. Ja allt med en lokal anknytning.

Moderator: Moderatorer

Ja att vi träffas utanför är det viktigaste tycker jag.
Men inget emot om vi ses därinne med också. Men samtidigt kan det kanske vara lite svårare att tajma.
josefiin90 skrev:
Tomas88 skrev:Jag skulle gärna komma på en träffsenare på dagen.
Jag kommer söderifrån så finns det fler som åker det hållet så kan vi ju fixa nåt liknande.
heeej... jag kommer i från halmstad och ska nog upp dit..../mvh josefin
Hej ja var tänker du dig ansluta längs E4an i så fall.
Kollade på kartan och det närmaste för dig blir nog tyvärr inte E4an men du får gärna köra med mig och "TheBree" (så blir vi två Volvo och en Saab då :D )
Ja det vore roligt om det hänger på fler som kommer söderifrån! Visst, kanske blir lite längre och köra till Ljungby från H-sta, om man jämför med Nissanstigen då.

Ja jag ser nästan mer framemot träffen efteråt än själva mässan, det ska bli kul och se vad det är för filurer som man "umgås" med här på forumet!
En idé är att vi försöker äta något gemensamt någongång efter mässan? Eller blir det för svårt att få till? Vad tror ni?
Jag ser gärna att vi drar iväg o käkar :) Lite bättre tillfälle för oss att pratas vid kanske, och inte bara fokusera på varandras bilputs :P

Jag har en gammal klasskompis som jobbar på Scandic hotel vid mässan, kanske kan ordna något bord där. Om intresset finns :wink:
Turbo+ skrev:Vill bara sammanfatta lite här..

Det som är sagt är att vi ska ses den 10/4. Dvs långfredagen.

Förslag på tid har varit runt kl 17.

Och förslag på plats är parkeringen på http://www.vatterleden.se/.

Medlemmar som visat intresse är

Tomas88
TheBree
Turbo+
Brainy
marcus86
metal HJ

Om du är intresserad, skriv det här i tråden så lägger jag till dig i listan..

/Turbo+
jag är intresserad å skulle också vilja träffas...// Josefiin
Turbo+ skrev:Tomas88, håller med dig. Tycker också att den här parkeringsträffen är det bästa.

josefiin90, ska jag skriva upp dig på "listan" också? Dyker du upp på träffen?

/Turbo+
jaa jag kommer om min bil vill sluta läcka kylavatten.. annars tar jag pappas t6;)
josefiin90.. de e lugnt, om du står å droppar kylarvatten så står jag och droppar motorolja :P

Nu ska vi se.. Dom som kommer är alltså..
Tomas88
TheBree
Turbo+
Brainy
marcus86
metal HJ
josefiin90

/Turbo+
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10