Här kan ni medlemmar prata om lokala avikelser i trafiken, tillställningar, utflyktstips osv. Ja allt med en lokal anknytning.

Moderator: Moderatorer

Okej, men då kanske vi kan möta upp dom på nån mack runt om Nyköping eller så?

Men från sthlm, då är du det du och jag som åker, marcus86?

Fler som ansluter längs med vägen?

/Turbo+
Jag ska ta en allvarlig funderare på vilken väg jag ska ta! Det är en omväg på 6mil enkel resa att köra via e-tuna så vi får se om han får komma hit istället och vi åker över Örebro.
Kan och vill inte ta något beslut om det idag, det är trots allt ett tag kvar.

Men hur som så hoppas jag att vi blir ett bra gäng som ses där nere!
Turbo+ skrev:Okej, men då kanske vi kan möta upp dom på nån mack runt om Nyköping eller så?

Men från sthlm, då är du det du och jag som åker, marcus86?

Fler som ansluter längs med vägen?

/Turbo+
jag bor inte i sthlm, jag bor i västerås, kan möta upp dig i Norrköping eller något?
Brainy skrev:Jag ska ta en allvarlig funderare på vilken väg jag ska ta! Det är en omväg på 6mil enkel resa att köra via e-tuna så vi får se om han får komma hit istället och vi åker över Örebro.
Kan och vill inte ta något beslut om det idag, det är trots allt ett tag kvar.

Men hur som så hoppas jag att vi blir ett bra gäng som ses där nere!
för min del blir det närmare att åka över örebro :D jag bor ju i Västerås.
marcus86, du får göra precis som du vill. Antingen slår vi följe påväg ner, eller så ses vi där nere på kvällen (förhoppningsvis med flera från forumet) någonstanns och står och surrar om våra bilar :)

/Turbo+
Turbo+ skrev:marcus86, du får göra precis som du vill. Antingen slår vi följe påväg ner, eller så ses vi där nere på kvällen (förhoppningsvis med flera från forumet) någonstanns och står och surrar om våra bilar :)

/Turbo+
japp, det måste det ju bli tycker jag :D
Brainy skrev:Får jag åka med i karavanen om jag har en jagrullar.se-dekal i bakrutan på saaben?

Metalhj: Jag ska plocka upp en kille efter vägen i e-tuna... Är det verkligen närmast för oss att åka över norrköping? Isådanafall kan ju vi ta rygg på varandra redan i e-tuna.
Jag åker ju inte över Eskilstuna överhuvudtaget :lol: Kanske har du missförstått, men jag jobbar bara där och pendlar från Katrineholm varje dag där jag egentligen bor :) Närmsta påfart söderut till E4'an från Katrineholm är Norrköping och dit har jag cirka 5 mil.

Kollade nu på kartan, och enligt min uppfattning måste även närmsta påfarten till E4'an söderut bli Norrköping från Eskilstuna sett. Så då tycker jag bestämt att vi möts här i Katrineholm (Som blir på vägen till Norrköping)! :-)-)
Är alla vänliga och listar med namn och ort som tänkt åka med i karavanen?

Vi måste få någon struktur för att få det att flyta :) Så vi TILLSAMMANS kan bestämma en färdväg, och mötesplatser.

Jag kommer åka från Katrineholm, och ansluta E4'an i Norrköping! Någon mer som bestämt kommer ansluta i Norrköping?
metalHJ skrev:Är alla vänliga och listar med namn och ort som tänkt åka med i karavanen?

Vi måste få någon struktur för att få det att flyta :) Så vi TILLSAMMANS kan bestämma en färdväg, och mötesplatser.

Jag kommer åka från Katrineholm, och ansluta E4'an i Norrköping! Någon mer som bestämt kommer ansluta i Norrköping?
jag kan oxå ansluta i norrköping om det är så :D jag har ju startat en tråd som heter "elmia" där jag vill att folk skriver upp sig så jag kan få en lista på alla, men INGEN har skrivit upp sig ännu :(
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16

Volvoverkstaden laddade in uppdateringen på […]

I morse fungerade det igen. Kan tänka mig att[…]

945 ltt tempgivare

Det är inte så mycket som kan gå […]

Vad har ni för försäkringsbolag sam[…]