Här kan ni medlemmar prata om lokala avikelser i trafiken, tillställningar, utflyktstips osv. Ja allt med en lokal anknytning.

Moderator: Moderatorer

av CTS
#7310
vem var det som var på ikeas parkering i lördags vid 12 tiden i en blå 240 & titta :?: :?: :?: :D :D :D :D
Användarvisningsbild
av VOLVO$MAN
#7333
Ja va oskyldig denna gång finns bara två till en blå/lila och en ljusare blå!!
av CTS
#7347
han hade någon volvo club reklam i framrutan .sen var det ett gäng med :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: ögon i bilen :D :D .det var ju bara 61 st volvo 850 & 70 modeller som stog där .hihi
Användarvisningsbild
av VOLVO$MAN
#7380
Jo för fan de va ju jag ;) Fick för mig att du menade kållered!! Va ju tvungen att köra svängen förbi och visa grabbarna en riktig bil :twisted:
av CTS
#7398
vad tyckte du om bilarna då . var det något föll dej i smaken . att du inte stanna & kom & prata lite vi bits inte . :D :D
Användarvisningsbild
av VOLVO$MAN
#7477
Jo då 850 går att få fina men dom är ju tyvärr framhjulsdrivna!! Får bli en sån som show bil sen och en 740/940 tic som bruks bil!! Ensam 240 ägare på den parkeringen ojjj va välkommen man känner sig ;)
av CTS
#7505
jag lovar at du hade blivit bra bemött av säkert 95 % av alla men sen finns det ju dom som tror att är något & dom går det inget att göra åt
Användarvisningsbild
av VOLVO$MAN
#7520
Va du också där eller?? Vad kör du för bil??
av CTS
#7548
jo jag var där . den vita är min . även jag fastna på bilden . man får ju bjuda på sej själv ibland :D :D

Bild

Du behöver inte ta loss hela motorn för […]

Jag tänker sammanfatta mina problem med avgas[…]

V70 2008 bakluckan låser ej

Kabelstammen går i mitten, tror dom tidigare[…]

Irriterande ojämn blinkers

Nja, det gör de ju, det är bara en fr&ar[…]